![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Ik kwam hem tegen en wilde het jullie niet onthouden. Alan Szasbo? Curtis Youngblood? Deze meneer mag op hetzelfde bankje plaatsnemen denk ik.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
Ik heb niet precies deze heli denk ik want die van mij was meer wit in de kap. Bij mij was het een gyro afstellings probleem. Toen dat voor garantie terug is gestuurd naar de winkel vloog hij daarna veel beter dan de heli in dit filmpje.
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Dat meen je toch niet serieus he..? Die heli staat rete strak afgesteld hoor.
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
| ![]() ![]()
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Ook meer heb ik FF niet | |
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2009 Locatie: Boalder Leeftijd: 33
|
Nog nooit van Tareq gehoord denk k...
__________________ Align Trex 450Pro BeastX - Align Trex 600 NSP BeastX DFC - Align Trex 700E BeastX DFC http://www.helifleet.com/sirolf |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Toch wel een bekende piloot hoor....
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2009 Locatie: België
|
Wie Tarek Alsaadi niet kent zit nog niet lang in het heli-wereldje en heeft wellicht nog nooit een 3D masters bijgewoond. Die gast is gewoon de GOD van 3D met buiten categorie klasse en het gezicht van Outrage.
__________________ TRex 450 Pro Vbar + BeastX -Compass 500 - Compass 6HV - Prôtos 500 BeastX - Logo 400 Vbar |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2011 Locatie: Belgique, Limburg Leeftijd: 34
|
naast ALan Szabo op het bankje???? deze meneer alsaadi heeft zo'n dikke duimen dat hij Szabo van het bankje duwt, en al zeker Curtis youngblood ![]() filmpje staat trouwens al op het forum |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 21
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
| Citaat:
Die 2e uitspraak kom je nog wel op terug.. Walter! Walter! Ze hebben het over je god!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Curtis is mijn God ![]() ![]() ![]() Als je een piroutting wall of death kan vliegen met een tolgyro dan kun je alles sturen. Tareq is Briljant in smackdown, dat is zijn ding. Op een wedstrijd vliegt hij echter geen deuk in een pakje boter. Geloof me ik heb het gezien bij 3DM 2007. Zijn moves zijn cool, laag en spectaculair. Maar wel met zeer veel (en zeker spectaculaire) herhalingen. Al zijn filmpjes lijken ook op elkaar. Zowel Alan als Curtis kunnen veeeel beter sturen dan Tareq. Dan nog vind ik Tareq super hoor. Ik vind het helemaal niet erg dat hij geen mooie pole star kan vliegen. Laat hem maar lekker demo pilot zijn.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 27 september 2011 om 16:35 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |