![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2071 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Ik weet niet hoe het werkt. Ik kan met de Genius echt buiten dingen waar ik zelf een beetje van sta te kijken. Soort Sjef Stuntpiloot. Dat gaat met de 450 niet. Tijd zal het leren denk ik..
|
| | |
| | #2072 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Leeftijd: 14
|
Tzit allemaal tussen de oren denk ik.. Voor mn crash 5maand geleden deed ik piroflips met mn kds op 3m hoogte, ik denk dat als ik terug veel begin te vliegen met de kds dat ik dan ook wel moeilijke figuren zal beginnen vliegen..
|
| | |
| | #2073 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Denk het ook. Ik doe nog geen 3D dingen maar de Genius kan ik gewoon sportief rondvliegen. De 450 is allemaal nog voorzichtig en steeds terug naar hover. Moet tussen de oren zijn. Maakt verder ook niet uit. Komt allemaal wel..
|
| | |
| | #2074 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Leeftijd: 14
|
Als je maar plezier beleefd |
| | |
| | #2075 (permalink) |
|
Ik heb lol. Bouwen is wel m'n grootste lol tot groot verdriet van m'n ega. Maar ik vlieg ook wel graag. Alleen moeten we nu toch echt even wachten vrees ik. Heb geen idee hoe de voorspellingen voor morgen zijn. Wil best de 450 nog wel even vliegen morgen op m'n nieuwe plek..
|
| | |
| | #2077 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Over een x aantal uren maar eens even wat sneeuw op laten stuiven met de MD500E en de zendertent uittesten.
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #2080 (permalink) |
| Lid sinds: 15 januari 2010 Locatie: Friesland Leeftijd: 32
| |
| | |
| | #2081 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Ga zo ook nog even een poging wagen bij Jonkje op zijn "supersecret vlieglocatie".... Verwarmde zendertent: check Verwarmde accukoffer: check Extra kleding: check Koffie.... euh.... check Good to go! Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| | #2082 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 16
|
Hier net ook weer 2 lipo's leeg gevlogen. Bij de eerste lipo had ik de 'onboard camera' er weer onder want ik dacht dat het wel een heel mooi gezicht zou zijn. Ik was nog maar net opgestegen en hij viel er al onderuit dus ik moet m'n opstelling even aanpassen (Het is een sport camera dus kan vrijwel over al tegen) Was heel mooi weer om te vliegen! Ook ging ik soms heel laag boven de sneeuw vliegen op het weiland en dan in 1x vol pitch geven. De heli schoot dan omhoog en de sneeuw die omhoog kwam was een geweldig gezicht! Was wel -18 maar mn vingers bleven warm door de zon. ![]() |
| | |
| | #2084 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Vanmiddag met Brutus toch even wezen vliegen op mijn vaste wildvlieg stek. Helaas bleef zijn B0-105 met een maingear probleem aan de grond en mijn MD-500 heeft alle geposeerd voor de camera. Zelf nog even ruim 10 min met de Schweizer rond geprutteld. Blijft een leuk ding! Helaas geen stuifwolken sneeuw bij het opstijgen... Temperatuur was redelijk aangenaam in de zon en vooral lekker warme handen in de nieuwe zendertent! Heerlijk, wat een aankoop Tot slot nog even 2 sfeerplaatjes: ![]() ![]() Kort maar krachtig en vooral weer gezellig Bert!
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #2085 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Ja, was gezellig. Maar ik snap er geen reet van dat ik hem afgelpen donderdag 2 LiPo's leeggevlogen heb in de zaal (probleemloos) en op de plank gezet heb, en nu van het ene moment op het andere een afgeknaagd maingear had.... En het is al zo'n kloteding om aan te sleutelen.... Nou ja, het is niet anders, de komende 5 weken kan ik toch niet vliegen, dus.... Maar je Schweizer vliegt echt prachtig! Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |