![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. Laatst gewijzigd door areon; 1 januari 2012 om 21:47 Reden: Mijn ongezouten mening even achterwege gelaten zodat het een echte startpost is :) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2011 Locatie: Borne (overijssel) Leeftijd: 26
|
Beste medepioten! Deze link stond vannacht ineens op de facebook pagina van Fastlad: Blade mQX RTF & BNF by BLADE - YouTube En deze is naar de website van HH: Blade mQX En voor de prijs van 169 dollar RTF en 139 BNF niet te duur denk ik Alvast een fijne jaarwisseling en veel veilig vlieguren volgend jaar! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Ik zag het een eergisteren was er niet zeker van om er een thread over te beginnen ![]() lijkt mij wel geinig geef ik ook mijn deel, ![]() BLADE mQX RTF (BLH7500): Blade - #1 By Design En jij ook een goed uiteinde maat |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Leuk apparaatje! Deze gaat ook aan mijn collectie toegevoegd worden Zijn er al mensen met ervaring met dit toestelletje? Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << Laatst gewijzigd door markjuhh; 2 januari 2012 om 16:45 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Dubbel...
__________________ >> Ossekopf Divisie! << Laatst gewijzigd door markjuhh; 2 januari 2012 om 16:45 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
maar ik ga u'm van de week halen dan kan ik er meer over vertellen Groet Ray..... | |
|
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Discussies even samengevoegd.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 oktober 2011 Locatie: Heerhugowaard
| Citaat:
Op de site van Blade staat namelijk dat hij pas eind Januari beschikbaar komt..
__________________ Hormann TK10 - Sanwa M11X Blade MQX - DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |