![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
| http://www.mhm-modellmotoren.de/show...e/parkmite.php Mooi helitje, goedkoper dan de blingversie van de Trex.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Vind je niet dat de onderkant een beetje teveel op de eerste hornet trekt?? Fragiele pootjes...in het frame gelijmd waarschijnlijk...Ik zou gaan voor de trex superior edition als ik jouw was...die is helemaal geblinged en kost 500€ MET een motor en een controller. Moest je hem kopen, laat dan zeker iets weten....hij bestaat immers al een jaar of twee en heb zelf lang getwijfeld tussen deze en de originele hornet...'t is dus de hornet geworden |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Het is alleen even laten weten dat de Parkmite uit is
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 26
|
Rotordurchmesser: 527-540 mm Länge: 465 mm Gewicht: Ab 375 g Motor: Elektro lijkt mij niet echt veel groter dan een hornet etc. meer een tussenmaatje tussen de hornet en t-rex
__________________ raptor 90 se - Ion-X2 - T-rex 250 - Protos 500 - kyosho jet illusion m.v.c. www.lenticularis.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |