![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Ik vind deze filmpjes: | |||
| Leuk, ga door! | | 17 | 94,44% |
| Gaat wel | | 0 | 0% |
| Zonde van de bandbreedte | | 1 | 5,56% |
| Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Voor de liefhebbers van ondermeer de T-Rex (ik ben er nu zelf een aan het bouwen dankzij deze indoor http://home.caiway.nl/~jwaal/indoor_leiden.avi Veel plezier. |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Nice! Leuk zo'n impressie! Spoort me wel aan een keer zoiets te bekijken! Best mooi zo'n wir war van vliegtuigen in een halletje. Je intreseert je wel voor "de rotorkop" he? Mooi gemonteerd ook! Heb de muziek even wat harder moeten zetten Keep'm coming!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
He mn shocky word nog beroemd
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Misschien aan een reclame banner gedacht? Nog even een vraagje. Ik heb een erg leuk gesprek gehad met de heli vlieger die op het filmpje staat. Hij geeft ook vliegles. Weet jij misschien zijn naam, of hoe ik met hem in contact kan komen? @MeX101: heli's zijn mooi, maar kan natuurlijk niet tippen met de inhoud van de echte clip | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |