![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2006 Locatie: varsseveld Leeftijd: 31
|
hieronder een paar foto,s van mijn getunde t-rex hij vliegt super strak alleen negatief pitch moet nog meer worden ik heb nu het gevoel dat ikheel iets meer heb als inverted hover maar veel ste weinig heeft iemand enig idee hoe dit te doen zonder alles opnieuw af te moeten stellen ? mijn setup staat al in een ander draadje namelijk http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=36373 heb alleen de heck servo verandert naar een digitale hds 877 zo strak als een huis hier de pics ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uw reacties graag |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
denny ik zit op ruim 11 graden boven en onder. dat is dan met een align kop en jij heb een sonix kop maar dat zal niet zo veel uit maken vermoed ik.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
dat is gedaan om het servo huis extra sterk te maken en de draden mooi weg te werken deze servo,s zijn namelijk niet geschroefd maar gelijmd of in elkaar geklikt dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen zodat het huis onmogelijk kan loskomen van de bovenplaat met servo hoorn ps .de servo,s zijn gewoon vast geschroefd |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Zeer fraai denny! Mooie machine! Blij dat het uiteindelijk toch nog allemaal gelukt is met de sonic head
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2006 Locatie: Loenen, Overbetuwe
|
WOW!! Ik vind die canopy wel erg gaaf! Wat is er dat voor een? Mooie machine! Ik krijg van de week ook mijn T-rex binnen, nou ja, ik heb er gelijk een complete 2e barebone bij besteld, die zijn goedkoper dan alle onderdelen los...
__________________ Jeroen Heli's en zwevers. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
slim van je om gelijk een komlete set reserve onderdelen er bij te kopen ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn hier een scherpere foto van mijn heck het is deze ![]() en de link http://www.helidirect.com/product_in...roducts_id=782 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Zo,je hebt er genoeg upgrades opzitten,mooi hoor! Maar heb je met die zwarte canopy al gevlogen? Lijkt me lastig te zien in de lucht? Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
ik heb de hughes 500 ook moet alleen nog een keer gemonteerd worden te koop bij e-heli nog in voorraad http://www.eheli.nl/winkel/index.php...4e86334c3c5783 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |