![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 30
|
Eddie je heb het over en privé veltje bij jou in de buurt? Laat ik nou niet echt ver van je vandaan wonen, en zoek eigenlijk ook nog een leuk plekkie? Als je het voor je zelf wil houden begrijp ik dat volkomen natuurlijk :P
__________________ [Piccolo V2: flying] [Revo:Running] [Savage:Running] [Ofna CD3 as an bullit] [T-rex: RTF] |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Guest
| www.freakware.de Op deze site kun je je onderdelen bestellen , ze hebben daar de meeste onderdelen van de T-rex op voorraad. En voor wat betreft de ontvanger ik gebruik zelf de kleine PCM ontvanger van Futaba de R 146 IP. Deze heeft ook bij mij tijdens het indoor vliegen in Delft nooit problemen veroorzaakt.(zelfs niet bij veel stroom trekken tijdens het 3 D) Sterkte met het opbouwen van je Rex en ik hoop snel weer in de lucht. Groeten Harry |
|
| | #33 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb helaas de afgelopen paar weken geen tijd gehad om te komen, maar de hal bevind zich op een steenworp afstand van een KPN gebouw waarvandaan de wijkcentrales gevoed worden en div GSM signalen de lucht in worden gezonden, het is heel goed mogelijk dat de storing hiervandaan komt, ik weet van bewoners die er recht tegenover wonen dat die vaak last hebben van trillingen door het beeld van de televisie en storing op de radio.
|
|
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Ik snap niet dat jullie storing hebben.Heb ik nog nooit gehad behalve toen ik mijn zenderantenne niet uitgeschoven had.Ik denk dat degene die storingen hebben hun setje maar is moeten laten nakijken of alles nog perfect is afgesteld.Ik heb ook gehoord dat er een aantal personen expres tegen elkaar aanvliegen voor de gein en ja dan kan het daardoor wel eens ontregelt worden(gek he al die storingen!).
|
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Hmmmm , dat expres tegen elkaar aanvliegen doen we buiten , en niet met heli`s maar met shockflyers , dus dat heb er geen hol mee te maken !!! En zoals ik al zei , naderhand hoor je van veel meer mensen die ook niet met "slecht spul" vliegen dat ook zij last hadden en hebben van storingstikken !!! zullen we dan allemaal troep hebben in onze micro 3d machines ??? Ik heb 1 dag ervoor bij een kennis van me in een grote hal gevlogen en daar had ik niks noppes last ervan , dus t zal best aan de locatie liggen , of aan iets in de buurt daar . Ook buiten had ik geen last van storing met de heli dus helaas voor je , t ligt vast niet aan mijn spullen . Jammer maar dit was dus echt de 1e en de de laatste keer voor mij .
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Wat gek dat ik er dan geen last van heb.Ze doen het dan toch best goed die oude zendersetjes of hebben die hyper moderne setjes nog steeds na vele jaren kinderziektes.Ik weet het niet.In ieder geval lang leve de degelijke oltimers!
|
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Haps Leeftijd: 29
| Citaat:
Die is iniedergeval PCM en dan heb je dus NOOIT een potentieel gevaarlijke storing zoals jij ervaarde.... de heli zal dan nooit ineens naar je toe vliegen o.i.d. De zekerheid dat bij storing de heli niks onvoorspelbaars doet, dat is toch waarom we allemaal PCM vliegen Cheers, Rich
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
| typo gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |