![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: Ede Leeftijd: 28
|
Ik zag ook dat er van elke potmeter een aparte aansluiting is kan ik die 2 dan niet gewoon omdraaien ?? groetjes
__________________ Met de MDM-1 fox is de verbeelding aan de macht; denken is doen!!! |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Nou het gaat lekker hij doet het niet als ik alles heb aangesloten wordt de gyro/ontvanger gloeiend heet dat is dus niet goed groetjes Dennis
__________________ Met de MDM-1 fox is de verbeelding aan de macht; denken is doen!!! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Guest
|
Haal nooit de knuppel uit elkaar Dat krijg je namelijk nogal lastig weer in elkaar. Ik heb daarnet ook ff (ff=anderhalf uur) voor het eerst succesvol een mode-2 zender geheel omgebouwd naar mode-1. Het was niet de duurste zender... eentje voor een Esky HB CP2 Eerst veertje en toebehoren losmaken Hefboompje losmaken (gelukkig kan die er tussenuit gewrikt worden) Koperen 'ratel'plaatje Omgekeerd chronologisch alles weer vastgemaakt Toen, printplaatje los... Net nieuw soldeerapparaat + tinpomp erbij gehaald 12 draadjes verwisselen zodat 't klopt Testen (ga ik nu doen...) De draadjes desolderen van de potmetertjes gaat wat lastiger, aangezien de print naar beneden 'wijst'. @ Planck_Franck Vind je het goed als ik je zo nu en dan eens een set afstandsbedieningen opstuur, en per 12 modewijzigingen 40 euro betaal? Das een uurloon van 40 euro Groeten, Aldert |
|
| | #38 (permalink) |
| Guest
|
Hmm, ik dacht dat dit een plotselinge prijsverhoging was, wegens het toch iets minder zenders per uur kunnen fixen Toch maar wel potmeters aansluitingen verwisselen in het vervolg! Nu zit ik met de servo-reversers :\ Ik laat het nu zo, maar in het vervolg... Het beste is, denk ik dan, om het hele knuppelblok met een inbussleuteltje los te maken en vervolgens de aansluitingen van de potmeters om te wisselen. Het beste is gewoon: een mode 1 zender hebben... 2 updates: ten eerste heb je voor het loshalen van de blokken geen inbussleutel meer voor nodig (bij Esky zenders) Ten tweede, verwissel niet nooit never de potmeterdraadjes aangezien servo reverser juist dan mis gaan! Immers de servo reverser regelt dan een ander kanaal, bovendien kan er van alles en nogwat misgaan in het circuit (het ene kanaal wordt misschien anders behandelt dan het andere). Sorry was niet helemaal wakker meer. Welterusten dan |
|
| | #39 (permalink) |
|
nou ik had binnen een half uurtje voor elkaar groetjes Dennis
| | |
| | #41 (permalink) |
|
nee idd kwestie van een stekkertje maar het probleem ik zou ht niet weten !!!! ik heb de board opgestuurd deze bleek goed te zijn kreeg hem weer terug gestuurd vervolgens was er van 1 van de servo's het stekkertje kapot dus deze heb ik vervangen vervolgens het geheel weer ingeplugt en het werkte gewoon!!!! ik moet zeggen perfecte service van www.rcvliegshop.nl ze hielde me goed op de hoogte en hij heeft zelfs nog even gebeld groetjes Dennis
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |