![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Haps Leeftijd: 29
|
Ik heb iedereen een PB gestuurd met het verzoek om mij wat gegevens toe te mailen zodat ik een lijst kan maken van geinteresseerden en hun via deze weg op de hoogte kan houden. Mijn emailadres ben ik alleen wel vergeten te vermelden, maar dit is gewoon richarddijkgraafAPESTAARThotmail.com Cheers, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Ik heb een email gestuurd, maar er vervolgens niets meer van gehoord, misschien is het leuk om al even een korte reactie te geven via email ?
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Ik heb van iedereen inderdaad emails ontvangen, helaas heb ik nog niet iedereen kunnen beantwoorden omdat ik momenteel druk bezig ben met mijn opleiding. Ik moet helaas nog wat vakken afsluiten, dit kost veel tijd en energie en ik ben er dus nog niet aan toe gekomen! Als je mij gemaild hebt kun je er vanuit gaan dat hij aangekomen is. Waarschijnlijk heb ik dit weekend of uiterlijk volgend weekend een reactie terug gestuurd. Overigens heb ik contact opgenomen met de gemeente om de betreffende ambtenaar te kunnen gaan spreken over de mogelijkheden, maar hier heb ik nog niks van vernomen. Zodra ik iets weet mail ik het rond. Groetjes, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
OK prima, dank je voor de update, gelukkig leeft het nog wel, ik wacht rustig af. succes met je opleiding
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #20 (permalink) | |
|
UPDATE: Om na te gaan bij de gemeente of er een mogelijkheid was dat hun misschien nog ruimte beschikbaar hadden heb ik contact met hun opgenomen. De reactie was het volgende: Citaat:
Het was al de bedoeling om alle emailadressen etc. in een bestand te zetten maar hier ben ik nog niet aan toe gekomen. Dit gaat uiteraard binnenkort wel gebeuren en dan krijgen jullie alle updates via de email. Groetjes, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl | |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Iedereen die mij gemaild / gePBed heeft moet nu een email hebben ontvangen. Heb je die niet ontvangen, laat het mij even weten. Ik stel voor dat we het verhaal daar voortzetten, met af en toe hier een update voor geinteresseerden. Dit om te voorkomen dat dit topic het elektro helicopter gedeelte gaat beheersen. Cheers, Richard
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Cuijk Leeftijd: 38
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Richard, De toch nog enigzins positieve reactie van de gemeent Cuijk verbaast mij. Hadt verwacht dat modelvliegen binnen alle gemeentes nog steeds te boek staat als lawaaisport (wat het nooit is geweest) en daarom met alle mogelijke middelen geweert zou worden op voorhand. Cuijk is net te ver, ben reeds lid van 2 modelvliegclubs en m'n voorkeur gaat uit naar clubs die proberen een zo'n breed mogelijkgebied van de modelvliegsport te faciliteren. Verder succes met dit initiatief. Rick |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2007 Leeftijd: 39
|
vandaag een 22E besteld.. of ik wel/niet lid wil worden van een club weet ik nog niet, ik kom uit wijchen en dat is toch een 20 minuten rijden. Maar goed, voor nu kun je me wel op de hoogte houden. marcel.mattheijer.nl (en dan alleen die a in mijn achternaam vervangen door een @ en dan heb je mijn email adres) |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Zo mensen de eerste helimeeting zit erop ! Ik wilde even laten weten dat het erg leuk was , ondanks de ijzige kou ! Gelukkig heeft iedereen alles heel gehouden, alleen had er iemand startproblemen .... (ben je inmiddels thuis gekomen emile ...) Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en tot de volgende meeting ! (volgende week zondag?) Er volgen nog wat foto's Bas
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 20
|
Misschien een beetje late reactie, maar ik ben ook geinteresseerd, bij ons op de club zijn ze niet zo heli vliegerig, eigenlijk nooit een heli te vinden. Dus als er weer iets georganiseerd word, zou ik graag op de hoogte gehouden willen worden! mijn mailadres is HarmJansen91@hotmail.com en vlieg met een synthesized minititan. BTW, mag er misschien op den duur ook met electro vliegtuigen gevlogen worden? ik denk dan aan shocky's , ligte electro toestellen.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. Laatst gewijzigd door Wartexx; 30 december 2007 om 18:35 |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |