![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
| Citaat:
Klinkt niet erg handig ![]() Maarre.. volgende keer ff een snelle post in het meeting-forum, dan pak ik misschien ook nog wel ff de fiets om te komen kijken
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Oeps, kwam je niet weg met de auto?.... Vond het heel gaaf, ondanks dat m'n vullingen eruit geklapperd zijn van de kou en mijn MiniTitan tegen de wind in moest worstelen Mooie locatie, beeld het me al in bij 25-30º met een BBQ tje en een biertje... Het is een uurtje rijden voor mij, maar zeker de moeite waard om regelmatig over E-heli's te kletsen en naar de vliegkunst van anderen te kijken(en te leren). Tot ziens, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Haps Leeftijd: 29
|
Hey! Ja ik had vast inkopen gedaan voor oudjaarsavond he! En gelukkig konden we de auto nog wel aanduwen, de startmotor draaide namelijk wel maar die pakte de motor niet mee zeg maar. Ik vond het overigens super gezellig en ik denk dat er nog wel meer foto's zullen volgen (er zijn er genoeg gemaakt, er is zelfs gefilmd). Als we in de toekomst hier zo een veldje kunnen hebben om gezellig met zn allen een beetje te vliegen en te ouwehoeren (dat hoort er natuurlijk ook bij) dan vind ik het al helemaal te gek! Cheers, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Overigens was het officieel nooit de bedoeling om een "echte" meeting ervan te maken, ik had alleen iedereen laten weten dat ik ging vliegen en het gezellig zou vinden als er meer mensen kwamen. Dat bleek niet tegen dovemansoren gezegd.... wat een opkomst! Cheers, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl Laatst gewijzigd door Raptor Rulezzz; 30 december 2007 om 20:05 | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2002 Locatie: Venray Leeftijd: 39
|
Gek he, ga je naar een Electro Heli meeting werkt je startmotor niet Maurice en Richard hebben hem 2 meter achteruit geduwd (1447 + 90 kg) en m'n Vehikel was gestart ... pfffff ... toen ik hem thuis op de oprit had staan probeerde ik hem nogmaals te starten, tja ... dat wordt morgenvroeg dus duwen naar de garage ... Tip ... NOOIT iemand alleen achterlaten ... de laatste 2 altijd samen aanrijden ... je zou zo in de middle of nergens maar eens achterblijven en dan ook nog eens geen GSM bij hebben. ![]() Desalniettemin heb ik super genoten en gevlogen, leuk gezelschap en publiek ... smaakt naar meer! Ik heb een filmpje gemaakt van Richard zijn Trex 600, tis wel wat wazig aangezien ik hem op AUTO Focus had staan ... Aan het einde wordt het behoorlijk "Close" daar wordt het gras "letterlijk" gemaaid. Video: Trex600 Richard - E-Heli Meeting Haps (27MB) => Verbeterde versie! Tot de volgende keer, Emile
__________________ MC Venus Well <= 10 juli 2011 Electro Meeting! RIGID TDR, Trex 600ESP (V-Bar), Raptor E620/Bell222, Sukhoi 29s 140, JR X9303 2,4Ghz Laatst gewijzigd door Emile; 30 december 2007 om 23:54 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Richard, Laat mij ook maar even weten wanneer jullie weer zo'n dag hebben. Ook mij kun je mailen.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ |
| | |
| | #39 (permalink) |
| ![]() Deze foto kreeg ik net van hans Cheers, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Nou, dan moet je het filmpje maar eens bekijken, dan zie letterlijk dat het gras gemaaid wordt. Voorlopig ben ik zelf nog niet zo ver, zal ook nog wel even duren vrees ik.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Was de boer/eigenaar van het veld er ook bij?
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
ehh bahhh... Geen idee?? Er waren best een aantal mensen die voorbij kwamen die allerlei geintresseerde vragen stelden. Je kent het wel, hoe ver kan ie?, Hoe hoog?,etc. Er is om beurten een klein aantal vluchten gevlogen, en er zijn geen onschuldige grassprieten mishandeld, niets wat uit zich zelf niet herstelt... Volgens mij is Richard er volop mee bezig, Belangrijkste was de gezeligheid van een volledig spontane samenscholing (hier staat volgens mij in een of andere verordening wel een max.aantal op Hoop dat we in de toekomst een leuke locatie voor een leuke E-heli vereniging erbij kunnen hebben. Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
| Zo was het niet bedoeld Eric, Richard had per slot van rekening toestemming om daar te mogen vliegen. Wat ik bedoelde, wilde weten, wat vond de boer/eigenaar ervan en had hij zoiets verwacht?
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 1 januari 2008 om 02:41 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |