![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 17
|
hallo, ik ben van plan om een heli te kopen. als ik de king koopt komt er nog een brushless motortje bij, kom ik rond de 200 euro. en de belt cp is 229 euro en zit alles er al op en de aan. maar wat vinden jullie?? gr jaimy |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Zutphen Leeftijd: 37
|
Belt CP is groter en eigenlijk niet meer binnen te vliegen. De King kun je, mits je een beetje ruimte hebt nog wel binnen vliegen. De Belt CP is wel stabieler omdat hij wat groter is, maar de onderdelen zijn weer net ietsje duurder dan die van de king. Lastige keuze.
__________________ Trex450S /GY401+ Savox SH-0253/Hitec HS55/ DX6i |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
volgens mij de belt cp niet zo veel groter kijk dit filmpje maar. YouTube - E-Sky Heli Size Comparison |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: Braamt Leeftijd: 62
|
kijk naar mijn onder schrift
__________________ al eens gekeken op www.king2.nl T-Rex 600(1) =Ok T-Rex 450(1) = Ok T-Rex 250= Ok E-sky lama = Ok |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Dat is uiteindelijk jouw keuze. Mensen hebben je genoeg info gegeven over de verschillen en overeenkomsten tussen deze 2 machines.
| | |
| | #13 (permalink) |
|
de belt cp is stabieler en duurder in onderdelen. de king is kleiner en komt nog een brussles motortje bij, dan zit je al aan de 200 euro en zit een minder goede lipo bij. het lijkt dat in dit forum meer mensen de king hebben. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Als ik het over moest doen zou ik waarschijnlijk de Belt CP kopen. Vanwege de betere LIPO, brushless set en de iets betere stabiliteit Maar ben ook blij met mijn King. Is klein en kon dus binnen op zolder oefenen. Bovendien is hij nu lekker venijnig en de onderhouds kosten lager dan van een Belt.
| | |
| | #15 (permalink) |
|
weet je ik moet toch nog sparen, ik heb nu wel van die ideeën maar ik weet het niet of ik deze hobby wel van mijn ouders mag beginnen. ik heb al een nitro auto ( die heeft me pa van iemant van zijn werk gekocht voor 5 euro), maar daar zat alleen geen electronieka bij miss mag ik die wel verkopen (denk het niet). ik denk dat ik eerst een sim koop omte oefenen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| belt cp, honeybee, king cp2 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |