![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2007 Locatie: Abu Dhabi, VAE Leeftijd: 38
|
Misschien iets duurder maar dan wel in metaal/glasvezel bij Hi-model: SKYA 450SE V2 Class Metal & Fiberglass 3D CCPM Electric Helicopter Kit (Pre-assembled) | SKYA en in stock (is ook wel handig) Is dit wat??? Laatst gewijzigd door MikeV4; 3 januari 2009 om 22:48 |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 april 2008 Locatie: Veenwouden Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Een schietstoel is voor mietjes | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2006 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 17
|
Zie net dat ze er een filmpje van gemaakt hebben daar bij Hobbycity : Linkje naar hoge kwaliteits video => YouTube - HK450 grts niels |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 29
|
Kijk anders ook eens naar de heli`s van EXI. Die dingen komen echt 100% uit het kopieer apparaat haha. Okay 2x zo duur (89 dollar Heb er overigs nooit 1tje in het wild gezien.
__________________ King V2 @ AR6200 / Blade MSR / HK 450 @ AR6200 / Blade Mcx /Easystar @ AR6200 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
K heb er ook een besteld,voor zo'n prijsje kan ik het niet laten Ben benieuwd hoelang de levering gaat duren... Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Naaldwijk Leeftijd: 41
| Citaat:
Degene die ik vond voor 89 dollar was ook een plastic fantastic. precies hetzelfde als die bij hobby city. Dus waar had jij een alu voor die prijs gezien? | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Guest
|
ben het een beetje aan het volgen, vannacht waren er 170 stuks in backorder, om 3u automatische mail gekregen dat er een levering binnengekomen was (ik vermoed een 50 stuks) nu staat het alweer op -150 stuks, gaat nog even duren vrees ik voor je er eentje gaat krijgen.
|
|
| | #28 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #30 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik heb er ook maar één besteld. Het zal wel ven duren voordat hij er is maar ja. Het is toch nog geen vliegweer........
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |