![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2003 Locatie: Zierikzee Leeftijd: 45
| http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...Helicopter_Kit Ga dan naar discusion en scrol naar beneden. Er zijn een aantal filmpjes daar. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2006 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 17
|
Ik heb nog geen threads gevonden over deze heli op RCGroups... raar. De gebruikers van RCGroups zijn meestal rap weg met zoiets.. reviews, topics... grts niels Laatst gewijzigd door niels; 2 september 2009 om 21:29 |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Naaldwijk Leeftijd: 41
|
Nou ik heb hem binnen en moet zeggen ben aangenaam verrast. Kwaliteit is niet slecht moet ik zeggen. Tis echt een exacte kopie van de S. Lijkt er wel op of dezelfde mallen gebruikt zijn. De schroefjes die ze erbij hebben gedaan zijn wel van een mindere kwaliteit dan die van align, maar verder ziet het er toch wel allemaal erg goed uit. Wat dan opvalt is bijvoorbeeld dat de servo openingen toch net iets kleiner zijn dan normaal. De towerpro 9 grams zijn dan ook net iets te breed en net iets te lang. Betekend vijlen. Wel jammer, maar niet onoverkomelijk. Ik heb er maar even een setje futaba servo's in gezet. Wat erg aangenaam was is dat deze boys dan wel alle schroefjes hebben vastgezet met locktide. Tuurlijk moet je dat altijd checken, maar kan er geeneen vinden die los zaten. Ook de linkjes zijn allemaal al in elkaar gezet, sterker de kop staat al helemaal in elkaar. Vanavond ga ik proberen hem voor de eerste keer de lucht in te krijgen. Maar tot nu toe ziet het er niet slecht uit. |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Blij dit te horen/lezen. De mijne is ook nu uit de Backorder status en zal binnenkort vertuurd worden. Ik ben benieuwd voor dat geld. Iets duurder dan een Lama en je hebt een 3D capable machine. Ik verwacht er overigens geen wonderen van maar met mijn Blade400 heb ik ook al veel smijt plezier. De blade400 is alleen enrom uit onbalans waardoor inverted vliegen enorm tegensturen is. Ik hoop dat dit grapje dit iets beter kan
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 16 januari 2009 om 16:11 |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 17
|
Hoe duur kost het allemaal bij elkaar in euro's, verzenden en de heli ?? gr, Jaimy
__________________ HBFP - V-Max helitje - HK-450 V2 - Tigermothje 70cm - micro super jet en depron extra 300 in aanbouw |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Verzenden komt ongeveer neer op 20 euro denk iik. Ik kwam op 32$ maar bestelde een hoop meer. Je kunt hem zelf samenstellen op de site. Ik denk dat je hem wel onder de 100,- kunt samenstellen met goedkoop spul. Zonder zender en zonder ontvanger. maar gezien je leeftijd zul je nog niet veel hebben. Als je nog geen zender hebt en dergelijke kom je denk ik toch al snel rond de 350 voordat je klaar bent. P.S. De mijne is verzonden
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Naaldwijk Leeftijd: 41
|
Ik heb hem gevlogen en was verbaasd van de machine. Hij ziet eruit als een Trex, vliegt als een Trex, zelfs het geluid is van een Trex en echt ik heb helemaal niets maar dan ook niets aan de linkjes hoeven afstellen. Kwam gewoon meteen netjes recht omhoog, niet eens bladspoor...niks. Dit is echt, ook volgens mijn medeleden op HCW, een regelrechte kopie van de Trex S. Bodemplaats is volgens kenners op de club van een Xcopter overigens. Iedereen inclusief ik waren vol enthousiasme. Ben zeker dat de backorder status meteen een stukje omhoog gaat. De onderdelen zijn een op een verwisselbaar met een Trex. Dus je kan de alu kop erop zetten, je kan de assen en featheringshaft van een Trex gebruiken. Ik denk zelfs dat veel mensen deze machine als spare voor de Trex gaan gebruiken. Ik weet dat er hier HCW leden op het Forum zijn, misschien kunnen die nog commentaar leveren. Het motortje wat ik er bij besteld had is overigens van top kwaliteit, perfect vermogen ook in idle 1. Wat me helemaal verbaasde was de assan Gyro. Wereld ding. Ik weet niet hoe hij zich zou houden met extreem 3d vlieg gedrag, maar ja wil je daar deze machine voor gebruiken? Als eind oordeel wil ik zeggen dat dit een perfecte machine is voor mee te beginnen, je blijft onder de 100 euro en hebt een stabiel mooi platform voor te oefenen. Zoals ik gisteren hoorde van een clublid, da's dan toch veel beter en goedkoper dan een walkera. Ik kan het daar alleen maar mee eens zijn. Ik ben helemaal blij, maar als je begint met heli vliegen, maakt niet uit waarmee je start, zoek iemand die je helpt. Met name afstellingen en zender instellingen zijn heel belangrijk om een goede start te maken. |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2005 Leeftijd: 50
|
Gisterenavond 2 stuks besteld (toen nog een negatieve voorraad van 160 stuks of zo), vandaag was de order al verstuurd! Voorraad was 2 uur geleden nog 135, nu nog 71! Dus als je er een wil hebben zou ik zeggen: meteen bestellen! Ben. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |