![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
Je hebt er nog een zender bij nodig en ontvanger. In de ALLERgoedkoopste variant zit je toch boven de 230,- En dit zijn geen speledingetjes zoals een LAMA of zo. hiermee kun je alles wat je met de grote jongens kan. Dat maakt het ook net zo moeilijk. Moeilijker eigenlijk, omdat ze zo licht en wiebelig zijn. Een simulator zou ik zeker aanraden om de beginselen te leren voordat je zo'n heli voor het eerst laat opstijgen.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 24 oktober 2005
|
Hmm, ik heb hier nog zo'n beetje alles liggen om dat ding vliegklaar te maken... Jammer dat de verzend kosten altijd zo hoog zijn bij HC, site's zoals dealextreme verkopen gewoon een lama voor 100 dollar; zonder verzendkosten ![]() Laatst gewijzigd door Manuel; 20 januari 2009 om 11:52 |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 17
|
Het zou wel mooi zijn als iemand een paar foto's maakt van zijn 35 dollar heli :P Gr, Jaimy
__________________ HBFP - V-Max helitje - HK-450 V2 - Tigermothje 70cm - micro super jet en depron extra 300 in aanbouw |
| | |
| | #95 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 april 2008 Locatie: Veenwouden Leeftijd: 39
| Citaat:
Kan ik die gewoon gebruiken als beginnend helipiloot, of moet ik er een andere bij ziet te futselen? Zijn er nog meer dingen die ik nodig heb als beginnend helivlieger. Ik denk dan aan balanceer dingetje voor de bladen en ander afstel tools. Laders, zender en ontvangers en zoo heb ik wel (heb al wel vliegtuig ervaring).
__________________ Een schietstoel is voor mietjes | |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2005 Leeftijd: 50
|
Maakt het nog uit of ik een motor met 2.3 of 3.2 mm as kies? Voor de 2.3 mm as heb ik nl. nog een 13T tandwiel liggen. Is het normaal om deze te verlijmen of kan ik toch beter eentje met een schroefje uitkiezen? Ben. |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik verwacht hem binnen 1 week binnen. Ik maar er wel een bouwverslagje van.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #98 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Dit lijkt me een leuk project, bouwen , trimmen-afstellen, instellen op de zender en tegen de tijd dat ik darmee klaar ben ben ik hoop ik goed genoeg om hiermee buiten verder te oefenen. Hoe zit het met reserveparts, zijn onderdelen 1 op 1 uitwisselbaar met de trex 450 ??? -Bart | |
|
| | #99 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Wordt al eerder in dit topic aangegeven dat de onderdelen 100% uitwisselbaar zijn.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #104 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Naaldwijk Leeftijd: 42
| Citaat:
Nee motor die ik had, was niet met een tandwiel. Ik had nog een set van align liggen. 13 tanden geeft iets meer headspeed dan de standaart 11 tands. Negen tands wordt naar mijn idee te langzaam. bladebalancer is wel een nuttige aanvulling aan he gereedschap. Zero degree tool en swash plate leveler zijn handig, al heb ik die bij deze heli niet gebruikt. Maar als ik hem crash zal ik ze zeker gaan gebruiken om de swashplate netjes recht af te stellen. Maar in eerste instantie niet nodig. Bladen heb ik ook niet gebalanceerd. Mijn ervaring is dat die setjes toch wel bij elkaar gezocht worden op gewicht. Ik doe dat dan ook zelden. Laatst gewijzigd door pascal102; 21 januari 2009 om 19:36 | |
| | |
| | #105 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Naaldwijk Leeftijd: 42
| 100% uitwisselbaar met een Trex 450 S. Ook de SE V1 heeft de gelijke as en featheringshaft. Bij de V2 zijn die dikker geworden en passen de V2 assen niet op deze HK 450. Verder natuurlijk wel, staartbuis, bladen etc. De SE en SE v2 zijn natuurlijk alu uitgevoerde machines. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |