![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| een Pyro is 300 euro als je m los koopt, 320 euro winst, Scorpion 4035 ligt rond de 150(of wel goedkoper), dus ook hier weer 120(+) euro winst.. Dat je m dan gelijk hebt.. Yeah. maar ik dacht altijd dat juist het leuke van een exclusieve heli was dat je erop moest wachten tot ie klaar is?
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert Laatst gewijzigd door Anko; 17 oktober 2011 om 20:48 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Nee man... kopen, bouwen en dan zo snel mogelijk met 200 + km/u alles van het veld jagen... Staan er ondertussen al 4 nieuw in doos te koop... keus genoeg haha
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
En als ze dan zo geweldig, exclusief en zeldzaam zijn.... waarom staan ze dan nieuw in doos te koop? Dat vraag ik me dan weer af..... Groet, Bert PS: Merlijn, je weet dat er bij ons een snelheidslimit geldt he? Niet sneller dan de Bell 47 G, en niet meer dan 1 looping per persoon per dag, dit om het "ouwe-lullen-gehalte" te beschermen, en te voorkomen dat er iemand per ongeluk van schrik zijn koffie morst (bodemverontreiniging, ook belangrijk!!!) Speciaal voor jou, ouwe luchtpiraat!
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Whahaha in your dreams Bert Jij bent vaak genoeg op het veld om dat gehalte in stand te houden Pas als mijn 550 meer geluid gaat maken dan de Bell... mag je klagen haha. En anders leg je er maar een paar verkeersdrempels neer ![]() Denk niet dat een Henseleit zeldzaam is... gewoon duur en bloedsnel! Zie je dit weekend kerel! Incl de MD 500 want de clutch is binnen. Dus met een 19 jarige heli erbij is het ouwe lullen gehalte gegarandeerd Groeten Merlijn
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Humpfh! gevalletje UPG geloof ik.... Groet, Bert PS hopelijk tot van het weekend.... Heb weer een kleine BO, en hij vloog ook al vanmiddag....
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |