![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | ||
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
| Citaat:
At certain points when talking to him he gave very mature and well-thought out answers(Regarding sponsorships/finance). I did think someone was there with him answering to me. If we are ever in one and the same place i'll make sure to say hi to you(daddy chi?) and justin. And here's me hoping that he will sim again sometime soon ![]() Citaat:
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
| Citaat:
Stomme ik, had het gewoon kunnen lezen. Maar het doet niet weg dat ik hem af en toe vreemd vind bewegen. Gelukkig is een sim er alleen maar voor om de juiste reflexen te trainen en te leren hoe je moet sturen. De praktijk zal altijd wel anders zijn...Cool dat we nu een celebrity op het forum hebben haha Welcome Benny to the forums, are you guys coming to 3D Masters Spain this year? Groeten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Leeftijd: 49
|
Thanks for the welcome. 3DM isn't currently in the picture. We still have to travel by three as my wife Sandra does not trust me with Justin on the road without her. We constantly stand on the flight line while others fly and everytime we do that she gives evil eye and call me on the cell phone to pull back to safe distance. She is mostly worried about kidnapping and such. I sometimes have to work on the heli during events and I can't keep my eyes on hiim while working on the helis and that is where Sandra comes in. So, maybe when Justin gets a little bigger when two of us can travel, we might be able to handle the travel expenses. With exception of Las Vegas, most of the long distance travel had been sponsored trips. So, maybe if we do get the trip to 3DM sponsored, we might show up. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2007 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 43
|
Is er misschien ook iemand die eens kan laten zien hoe 'controlled chaos' er uit ziet en hoe dat met de sticks werkt ?, ik heb er wel eens op gestudeerd maar zie er geen begin of einde aan, gr, Frans Laatst gewijzigd door Feagle3; 22 juni 2009 om 21:14 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 21
|
Ik dacht laat ik ff een filmpje maken van een K2.5/K3.0 (ik weet het niet) autorotatie. Verdient niet de schoonheidsprijs, maar toch. http://members.quicknet.nl/gm.deboer/Autorotatie.wmv De heli is de standaard Stratus, door mij zelf naar electro geconverteerd. Knife Edge Swap Pages Met vriendelijke groet, Tim de Boer Laatst gewijzigd door Tim_de_Boer; 19 augustus 2009 om 13:36 Reden: link werkte niet |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Maak er met FRAPS even een filmpje van. Zo kan 90% hem niet bekijken.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Yep, op zich is dit een 2.5K auto. Alleen vraag ik me af of je hem nog zou zien zonder verrekijker?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 21
| Citaat:
In reallife denk ik van wel, op mn scherm een verzameling pixels. Tim | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Leeftijd: 49
|
Here is 7 year old Justin Jee's (formerly Chi) stick movement PIP video from IRCHA 2009 YouTube - 7 Year Old - Justin Jee - RC Heli Stick Movement - IRCHA 2009 and his new website at www.JustinJee.com |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: etten leur Leeftijd: 41
| Citaat:
7jaar oud knap hoor
__________________ groetje pierre sp Ik ben dyslectisch,hier kan ik neits aan doen. | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 februari 2010 Leeftijd: 19
| Citaat:
dit filmpje heb ik nog niet gezien, ik heb al moeite met nose in, 7 jaar man. ik kan het hem zo horen zeggen: misschien word je ooit wel net zo goed als ik, blijf oefenen! Laatst gewijzigd door Nick1992; 4 maart 2010 om 17:22 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |