![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
| Citaat:
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2008 Locatie: Sittard (Limburg) Leeftijd: 29
| Citaat:
__________________ Futaba 7C 2.4GHz | T-Rex 600 ESP | Raptor 50 V2, OS 50 Hyper | Help mee: Wiki Model Heli Woordenboek! | |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Naast de speling op de as, moeilijker om te bouwen naar stabi en de 6S is de ESP perfect! Gewoon er lekker mee vliegen, fijne machine.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Ik vlieg (lees: oefen) nu dus met de Raptor maar als ik dit zo hoor ben ik toch echt benieuwd hoe de Trex zal vliegen,... Als het een beetje meezit komt vandaag de gyro combi (GY401/9254) binnen en kan ik het verder afwerken en afstellen. Morgen in ieder geval weer lekker vliegen met de Raptor. Hopelijk blijft het weer goed en is er niet al te veel wind, dan kan ik mooi verder met het oefenen van de bochtjes. Op de sim wil het i.i.g. redelijk lukken, nu nog in Reallife...
__________________ Futaba 7C 2.4GHz | T-Rex 600 ESP | Raptor 50 V2, OS 50 Hyper | Help mee: Wiki Model Heli Woordenboek! |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
85HV zou ik niet doen op de 600 met de 650L motor. Zit niet voor niets een 100A ESC bij. Proberen kan wel maar dan zou ik het sowieso met een logger doen. Neemt niet weg dat de 85HV een prima ESC is voor 8S en hoger!
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Zo! De accu's zijn zojuist samen met de gyro combi binnengekomen. Alles bij elkaar is de gyro (vanuit Helikraft) ruim €80,- goedkoper dan in de lokale winkel. Ik heb dan wel een kleine twee weken moeten wachten maar goed. Nu nog het hele zaakje mooi inbouwen en dan kunnen we donderdag een eerste testvlucht gaan maken! Barrrt / Vinnie, zijn jullie donderdag aanwezig? Ik denk dat ik nog wel wat hulp kan gebruiken bij het afstellen.
__________________ Futaba 7C 2.4GHz | T-Rex 600 ESP | Raptor 50 V2, OS 50 Hyper | Help mee: Wiki Model Heli Woordenboek! |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Heejj,das mooi dat alles er is,nu aan de slag Waarschijnlijk ben ik er maar laat effe weten hoe laat je evt. wilt gaan vliegen. Succes met de verdere bouw. Tip :Kijk wel effe dat je de bec wat naar achter verplaatst Mzl |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Donderdag ochtend EN zelfs de aaf zal ik op het veldje zijn Dingentjes waar we het op het veldje over gehad hebben even nakijken thuis en dan komt het helemaal in orde.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Waar ik kan / weet zal ik de dingen even aanpassen. Kijken we donderdag wel verder wat er nog moet gebeuren.
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Wuustwezel (B) Leeftijd: 42
|
Hallo Ruud, bij deze nog een link mbt mijn bouw van de ESP. Ik heb een paar mods toegepast zoals: - 3e lagerblok om speling op de hoofdas te verminderen - borgschroef op het staarthuis - extra 'washers' op de seesaw om wrijving te reduceren - canopy mounts om te voorkomen dat het tandwiel de canopy raakt. deze zijn misschien nu nog wat te breed. Kwa lipo heb ik gekozen voor een Hyperion G3 6S5000, deze kun je met 5C laden. Nu nog een fatsoenlijke lader zien te vinden die dat ook kan. Building my ESP (with the (necessary) mods) - HeliFreak |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| electro, trex 600 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |