![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Hey leuk topic, sticky? Blijft hij lekker hoog staan, iedereen kijkt graag mooie plaatjes namelijk Ok, hier dan mijn verhaal. Het begon allemaal met een: ![]() Align Trex 450 XL CDE Vervolgens mijn eerste brandstof heli: ![]() Gohbee Stinger 50 Deluxe Na m'n trex 450 finaal om zeep geholpen te hebben een: ![]() TT Mini Titan 325 Na de crash van de Stinger de volgende aangeschaft: ![]() Align Trex 600N Sport Kort daarna de Pro versie voor de wedstrijden: ![]() Align Trex 600N Pro (te koop) Mini Titan naar de haaien, over op een: ![]() Copter X 450 SE Een keer weer wat nieuws leek me wel leuk: ![]() JR Vibe Fifty Ter vervanging van de Copter X deze: ![]() MSH Prôtos 500 En tot slot nog wat spielerei voor binnen: ![]() Align Trex 250 Genoeg meuk gehad lijkt me zo, maar meuk is leuk! We zijn nog maar net begonnen! Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl Laatst gewijzigd door Lazerbeak; 14 december 2009 om 14:12 Reden: Prôtos vergeten.... |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 21
| Citaat:
Eric, ja die Red Devils zijn inderdaad goede en vooral ook mooie bladen. Die Srimok is ook wel ontzettend gaaf hoor
__________________ Protos 500 | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Trex 700E deze is inmiddels Flybarless ![]() ![]() Nog een Vario Tiger ![]() ![]() Heeft een nieuwe eigenaar(gevlogen op 10S) ![]()
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Ik gooi er ook een paar plaatjes tegenaan De Raptor 50; De MPXLe in koude tijden; En in beter tijden; Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
OK, deze ben ik aan het restaureren, want hij heeft er 4 jaar lang zó uitgezien: ![]() (Foto: Rob Beuker) En opeens, een jaar of vijf geleden zag hij er zó uit: ![]() En zo heeft ie vijf jaar in een hoekje gelegen..... Heli: Vario Bell 47 GII. Vliegewicht volgetankt plm 7 kilo, motor OS 15 cc viertakt. (heel mooi rustig geluid, erg weinig vermogen, heel mooi schaalgetrouw vliegbeeld daardoor) De heli gaat dit keer opgebouwd worden met een rigid rotor (zelfde kop, maar paddelstang verwijderd en stuurstangen rechtsstreeks naar de bladhouders, meer niet. Groet, Bert Laatst gewijzigd door brutus; 15 december 2009 om 15:34 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |