![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16
|
allemaal mooie heli's ik zelf ben nog niet zo lang met deze hobby bezig ik ben in het bezit van een kds 450s, ook nog een lama v3 , tracer mini helikopter ![]() Omdat ik laatst een crash heb gehad, heb ik besloten om gelijk een nieuwe rotorkop & staart te kopen van ALUMINIUM leroy Laatst gewijzigd door leroyk; 30 december 2009 om 18:27 |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Tiel Leeftijd: 57
|
Misschien is het handig om eerst de foto online te zetten
__________________ Alles heeft zijn reden, alles wat omhoog gaat komt ook weer naar beneden. John. http://www.johnvaneldijk.nl/ en http://www.van-eldijk.de.vario-helicopter.org/ |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 31
|
__________________ MX-22 -> Three Dee NT Vstabi & Three Dee MP/e Vstabi RC-heli WORKSHOP + Vlieglessen -->www.pitch-play.nl / www.3dhelifreakz.nl |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2004 Locatie: Houten
|
Hier mijn verzameling. De Walkera is inmiddels verleden tijd. Verder een Hirobo SRB Quark en een Align Trex 450.
__________________ Een auto kan pas sturen als ie rijd. http://www.kwc-holland.nl/ Flying Mini Titan SE and Atom500 |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Guest
|
Dit is mijn heli: -Zelf gebouwd fiberglas frame ( niet gespoten maar pigment door de hars gedaan) -zelfgemaakte carbon botom tray. -align t-rex 450 v3 main rotorhead. -align t-rex 450 sport swash en lower mixing arms. -rest van de kop is Copterx 450sev2, maar dan de anodizering eraf gehaald. -Rotortech 360mm main blades. -KBDD tail blades. -Align padles -Gorilla gear hoge en lage skids. -Protech Zoom 450 tail boom en belt. -Align 450 sport canopy -Zelfgemaakte carbon battery tray. -Zelfgemaakte carbon tube tailservo push rod. -4s zippy lipo's. -scorpion 2221-10 motor. -gy401 gyro+s9257 tailservo. -hs-65mg cyclic servo's. -smc16 scan ontvanger. ![]() ![]() ![]() Ik wil nog de rotorkop compleet maken met de rest van de sport 450 onderdelen, en zoveel mogelijk sport 450 andere onderdelen op de heli zetten zoals; tailboombrace, de tailzelf, motormount, frame blocks. Laatst gewijzigd door knaller; 14 januari 2010 om 13:50 |
|
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: landgraaf Leeftijd: 48
|
Vanmiddag lekker kunnen raggen in de sneeuw met de nieuwe compass atom. ![]() Moet nog wat aan hem wennen en een beetje in de zender veranderen maar vloog niet slecht voor de eerste keer.
__________________ trex 700le+trex 600 n pro+compass atom 500/lid mvc swentibold |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hier dan ook een foto van mijn heli! Hopelijk schiet de postbode een beetje op en heb ik binnenkort een HK-250 erbij! ![]() ![]() Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #104 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2009 Locatie: te ver om de fiets te pakken Leeftijd: 28
|
mijn copter x 450 AE v2 tijdens het wachten op de nieuwe zender,motor, regelaar en servo's verveelde ik me een beetje.. heb de canopy maar eens gespoten en het resultaat mag er wezen dacht ik zo.. kleuren mat zwart/semi mat wit en het blauwe randje rond de cockpit wou ik eigenlijk rood maken maar dit staat ook wel goed in combinatie met de rotorkop ![]() ![]() groet
__________________ tamiya ta05/kyosho dbx/hpi baja 5b SS/hpi savage/hpi savage XL+ trailer/bleustreak 800 speedboat/esky belt cp V2/copter x 450 in aanbouw. Laatst gewijzigd door sir smoke alot; 28 januari 2010 om 19:56 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |