![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2005 Locatie: Wieringerwaard (Noord-Holland) Leeftijd: 46
|
Hallo Hans, Ik heb jouw naam niet laten vallen. Ik heb van de week eigenlijk helemaal niet met hem gesproken, alleen met 2 vrouwelijke serveersters. Ik heb wel een man gezien waarvan ik denk dat het de baas/ Wolfgang is. Vanmiddag, toen ik voor morgen ging reserveren, zat hij met wat (vermoedelijke lokale) mensen wat te drinken. Moet ik een boodschap overbrengen? Gr. Jan Laatst gewijzigd door jan1966; 1 september 2011 om 20:36 Reden: typefout |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 februari 2003 Locatie: Warmond Leeftijd: 48
|
Geheel voor eigen risico. Doe ze maar de groeten van mij. De dame in klederdracht is Elke (z'n vrouw). Geniet nog even van Oostenrijk en jullie vakantie. Moet je toch weer een jaartje mee doen. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2005 Locatie: Wieringerwaard (Noord-Holland) Leeftijd: 46
|
Weer veilig thuis. Zoals beloofd hierbij nog de foto van de Duitse auto met de vele vliegtuigen. De eigenaar is vast een gelukkig man (en alleen vult mijn vrouw aan) Groeten van Jan Laatst gewijzigd door jan1966; 5 september 2011 om 20:12 Reden: aanvulling |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |