![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #391 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 december 2007
| Citaat:
Ik ben er deze zomer een paar keer gaan vliegen. Bij hoog water vlieg je werkelijk boven de Atlantische Oceaan. Een Unieke ervaring. Windrichting Zuid-West tot West. De helling ligt tussen Equigen-plage en Fort Allprech. Fort Alprech | Flickr - Photo Sharing! Fort Allprech dateert vanuit de Napoleontische periode en is later ook nog gebruikt door de Wehrmacht in het kader ven de Atlanticwall. Je kunt heel goed parkeren voor het fort. Vandaar loopt er een klein wegje naar het zuiden. 500m verder ben je op de helling. Het is een mooie streek voor een mooie wandeling of fietstocht. Let wel als je de auto daar parkeert. Laat geen dure voorwerpen in het zicht liggen in de wagen. Ik wil niemand bang maken maar de streek van le Portail is een armoedige streek. Sociaal verval te gevolge van gesloten staalfabrieken. De melk niet bij de kat zetten. t'ismaardatjetweet. Mvg, Aurectar | |
| | |
| | #392 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
| Weperpolder - Google Maps Oude vuilnisbelt nabij oosterwolde is m.i.z. ook wel geschikt voor helling zweven?
__________________ Hangar 9 Sukhoi SU-26MM 80cc MVVS - Lak 17 2.4m zwever -PZ Stryker F27Q - Eratix 3D (op de reparatie tafel! - Spectrum DX8 wro-promotions.nl |
| | |
| | #394 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
|
Daarom zette ik 'm hier neer meende zondag op te vangen dat er geen hellingzweef plekken bij jou in de buurt waren
__________________ Hangar 9 Sukhoi SU-26MM 80cc MVVS - Lak 17 2.4m zwever -PZ Stryker F27Q - Eratix 3D (op de reparatie tafel! - Spectrum DX8 wro-promotions.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |