![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
ja ik bedoelde tussen kerst en oud en nieuw! foutje is zo gemaakt.
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Vrijdag lijkt nog steeds een goede optie. Zowel KNMI als windfinder geven nu NW4 op. Het weekend zou ook goed kunnen zijn, maar dan waait het wel harder. Kan veel lol betekenen, maar minder ideaal voor een eerste keer aan het duin (meer wind betekent een stuk trickier met landen). Zijn er evt liefhebbers voor vrijdag? Als vrijdag niemand kan blijft het weekend ook open staan als optie. Ik ga in ieder geval niet alle dagen, het gezien verdient ook wat aandacht.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
|
Vrijdag helaas werken
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Ik ben tot de kerst iedere dag aan het werk dus tot dan zit vliegen er helaas niet in voor mij, wat mij betreft zou iedere dag na de kerst een optie zijn
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
jep helemaal mee eens, zaterdag ga ik vliegen hier in emmen op de helling
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
... Een helling, in Emmen? Ik weet dat het even geleden is dat ik daar geweest ben (heb er vijf jaar op school gezeten en ben er denk ik al 15 jaar niet geweest) maar een helling.. Of is het een nieuw viaduct ofzo?
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #53 (permalink) |
|
nee een vuilnisbelt log maar in op maps.google.nl gebruikersnaam: hellingzweefplekken wachtwoord: modelbouwforum daar staat ie er wel bij
| | |
| | #54 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Ik blijf maar vergeten dat de meeste mensen doordeweeks gewoon aan het werk zijn.... Zullen we dan maar een weekenddag doen? Zowel zaterdag als zondag lijken hellingbaar te worden, met zaterdag iets meer wind en regenkansen, zondag iets rustiger (maar nog wel sportief) en minder regenkans. Beide dagen voor snellere en zwaardere kisten, niet voor licht spul en echte beginners (je moet wel een beetje kunnen sturen). E. Rukkers kan mogelijk zondag. Hebben anderen voorkeur? Beide dagen kan natuurlijk gevlogen worden, zelf wil ik één dag thuis zijn.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #55 (permalink) |
|
zondag kan ik in ieder geval al niet door een feest die avond/nacht daarvoor
| | |
| | #56 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
balen , ik kan dit weekend niet vrij maken. Hopelijk wel ergens een gaatje om mijn kist in orde te maken. Kom ik met een Moulton een beetje uit de voeten op de helling of is dat vragen om ellende.
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
jammer, ik kan niet dit weekend de eerst volgende keer ben ik er ook bij. me dg600 is er ook bijna klaar voor
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Citaat:
Je hoeft niet in te loggen om de kaart te raadplegen. Of je klikt hier
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG Laatst gewijzigd door Wubbe; 17 december 2008 om 09:57 | ||
| | |
| | #60 (permalink) | |
| Citaat:
Wind zondag volgens windfinder is op het randje. Nog zuidelijker en het houdt snel op. We houden het in de gaten, het duurt nog een paar dagen.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |