![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
tja, ik heb op het moment ook alleen een lichte delta vlieklaar van op het moment 150 gram. ben druk bezig met de dlg
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2004 Locatie: Schoonhoven Leeftijd: 34
|
Hey Fotor, hoe zit je aanstaande zaterdagochtend? Ik heb s'middags een kraamvisitie. Ik kan dus het laatste deel van de ochtend, begin van de middag langs de duin staan. (thuis ligt internet en mail eruit. Mag ik je telefoonnummer via pb?)
__________________ Mooie dingen groeien langzaam. |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2005 Locatie: wichmond Leeftijd: 29
|
Ik kom zondag ramon, eddy en mijn pa komen ook mee En ik begreep van raymond (fotor) dat hij zondag ook ging dus dat zijn er dan al 5 wie oh wie komt er nog meer berrie kan je zondag dan niet? Ik kan helaas zaterdag niet gr erik
__________________ BIG JIM Sleper=OK / 4mtr Fox=OK / DG 1000=OK / Trex 600 n pro FBL=OK(1) / Trex 500 cf FBL =OK (0) / Trex 700 FBL =OK / Sposord by www.4rc.nl www.biggerplanes.com |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Mocht zaterdag de wind in de noordwesthoek zitten, dan gaan wij niet naar Zoutelande, maar wellicht naar Langevelderslag. We zijn met 5 man, namens MBC Weert. Wie weet... Frank |
| | |
| | #65 (permalink) |
|
ik kan dit weekend niet. krijg pas 10 januari weer salaris om een treinkaartje te kopen dus moet het even rustig aan doen.
| | |
| | #66 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Beide weekenddagen zien er goed uit. De wind is fors, dus waarschijnlijk geen para's, misschien een enkele moedige zeilvlieger en ik verwacht ook de KZC met 1:1 zwevers aan de helling, maar daar heb je relatief weinig last van. Ik heb zaterdag met Berrie om half elf op de parkeerplaats afgesproken. Wij gaan wel op tijd weer weg. Zondag ben ik er ook eind van de ochtend, dan komt in ieder geval E. Rukkers met een aantal maten. Het wordt gezellig. Dit draadje werkt!
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #67 (permalink) |
|
klinkt goed. en we willen natuurlijk wel veel foto's en filmpjes zien!
| | |
| | #68 (permalink) |
|
(Het computerprobleem heeft zichzelf opgeheven... Vreemd.) @E. Rukkers. Ik ga nooit vliegen op zondag. Dan ben ik "druk" met naar de kerk gaan, naar familie, op de bank een tukje doen, of met de kinderen een speeltuin bezoeken. Ik heb er zin in. De Skopas ligt aan de lader. Laat het maar waaien!!!
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2005 Locatie: wichmond Leeftijd: 29
|
@berrie ja je moet zelf beslissen of je wel of niet vliegt op zondag die keuze kan niemand voor je maken. en je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt ik zal proberen om ook een keer op zaterdag te komen wij zijn er zondag rond een uur of 10 denk ik gr erik
__________________ BIG JIM Sleper=OK / 4mtr Fox=OK / DG 1000=OK / Trex 600 n pro FBL=OK(1) / Trex 500 cf FBL =OK (0) / Trex 700 FBL =OK / Sposord by www.4rc.nl www.biggerplanes.com |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Erik, ik weet niet of ik 10 uur redt (even uitslapen met z'n allen, hoewel mijn zoon dat idee misschien niet heeft), maar ik ben er zeker voor de middag. De Sagitta ligt te laden! En het wordt perfect Fantasy weer!
| | |
| | #71 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Ik ga thuis heel lief aan de directie vragen of ik zondag morgen ook even richting lang veld kan. Volgende week ook geen vrij kunnen krijgen , dus ik heb alleen zondag morgen om te vleigen.
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #72 (permalink) |
|
Ik heb ook met de directie overlegd, en ik kom ook!! Ik rijd met Raymond mee, en neem de BPG mee (morgen effe vliegbaar maken) Ontworpen om te DLG-en zal hij best kunnen hellingen, toch? ![]() Tot zondag! Leon
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #73 (permalink) |
|
Hoi raymond, het is nu 8.37 uur. Met 10 minuten spring ik in de auto. Ik verwacht rond 10.00 uur al op Langevelderslag te zijn. Tot straks!
| | |
| | #74 (permalink) |
|
veel plezier jongens!
| | |
| | #75 (permalink) |
|
En plezier hadden we! Het was vandaag erg goed weer. Af en toe stond de wind iets dwars en droeg de helling wat minder goed, maar we hebben continu prima kunnen vliegen. Ik ben begonnen met Patrick en Berrie, na de middag kwam er ook een club mensen uit Weert. In de sectie foto-album heb ik vast een aantal foto's geplaatst. Ik heb ook filmbeelden, maar wacht nog even met monteren tot we morgen weer gevlogen hebben. @Frank Stevens: ik ben erg benieuwd naar de vergelijking tussen Zoutelande (nooit geweest) en Langevelderslag. Hoeveel beter is het op Zoutelande?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |