![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
|
waarom niet overstappen naar de forum runner app??? dat werkt ook als een trein, hier heb ik onder ander het mountainbike.nl forum op en deze word wel goed ondersteunt door Iphone en Android |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Forum werkt prima met tapatalk hoor! Hahahab
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik zal kijken of ik de forumrunner app ook zal gaan ondersteunen. Robert (word gewerkt aan een logo'tje)
__________________ |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Tikkie OT. Geen virus, gewoon de firmware: 'Software scant miljoenen telefoons' - voorpagina - Gelderlander
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2009 Locatie: Geldrop
|
Word een beetje gestoort van die tapatalk op mijn iphone. Ik kan geen enkele pagina meer openen op dit forum zonder een popup met de melding dat tapatalk beschikbaar is. Dit is pas sinds een paar dagen, ben niet van plan om een betaalde app te installeren om dit forum te kunnen bekijken. Hopelijk is die popup terreur vlug over. Frans |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Hmmm, op android geen last van. Alleen nog steeds geen icoontjes
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
| Citaat:
Hebben ze speciaal voor jou gedaan Frans | |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Werkt hier prima... Ook op android
| | |
| | #85 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
| Had ik ook, terug gegaan naar vorige versie.
__________________ |
| | |
| | #86 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Even wennen, maar het werkt best grappig! Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Versie 1.13.5 geeft vaker problemen en crashed regelmatig. Installeer versie 1.13.4 en je problemen zijn voorbij. TIs al een tijdje wachten op versie 1.13.6 jammer genoeg.
__________________ |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 | Op onze server draait altijd de laatste versie van de server-side software voor tapatalk.
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |