![]() |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
hmmm virusje terug? dacht eerst dat het aan de mobiele internet lag.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
En ook gezien. Heeft niets maar dan ook niets met een virus te maken.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Laatste uur 3x virusmelding. ????? Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
nee, rustig maar, haha, ik ben net even bezig geweest met wat kleine zaken op achtergrond... proberen datagebruik te optimaliseren. Robert
__________________ |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Dat zeker hoor, maaar ik dacht dat je wellicht wat had aan een zekere terugkoppeling. Nu alles weer als een trein overigens. Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Nahhh Roel ... Das wel een open deur natuurlijk met de huidige weersomstandigheden Afgezien van een enkele keer een wat langere laadtijd geen problemen of DB's meer gehad hier
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Vanavond meerdere keren zeer lange laadtijd gehad. (>3min)
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Gedurende paar minuten database errors gehad, rond 21u15.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
|
Sinds vandaag wederom problemen. Om de 5 minuten lijkt het wel. Vooral als ik wil reageren, duurd het een eeuwigheid, met een error als gevolg. Op geen enkele site heb ik het, behalve hier.... je zou er zowat knetter van worden.
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-Belgi๋ Leeftijd: 40
|
Onderstaande link doet het ook niet meer na aangepast te zijn tijdens de database-errors van gisteren http://www.modelbouwforum.nl/forums/...wer-820-a.html Stevo
__________________ |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Nou... we hebben inderdaad weer wat teruggeschakeld, we hadden extra cpu en geheugen toegevoegd, volgens statistieken zou het niet helpen, maar het lijkt toch wel degelijk wat te doen... Ik ga weer verder! Robert
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |