![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
|
Hallo, Een poos geleden kreeg ik database hier op het forum Er waren er meer die dit probleem bleken te hebben. Nou heeft Robert meer geheugen toegevoegd als ik het goed begrijp en zou dit over moeten zijn. Maar nou kreeg afgelopen week weer een paar database errors? Maar als je nu weer een keer op enter drukt dat doet hij het wel gewoon weer... Hebben meer mensen hier last van? Ruud
__________________ Team Losi E-LST XXL. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Nog niet weet gezien, maar nog wel heel vaak dat tapatalk geen of erg slecht verbinding krijgt. Ik weet niet of daar een verband in zit.....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
net een vrij lange.. mogelijk ergens wat mis gegaan? neem aan dat robert dit terug kan zoeken in de log van de server?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Hier ook, de afgelopen dagen minimaal 1x per dag. Gewoon vaste lijn, geen tapatalk. Momenten duren meestal hooguit 1 tot 2 minuten
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ja... Ben bang dat de showcases weer de oorzaak zijn... Gaan weer dicht... Jammer... jammer ... Heb al contact met het bedrijf wat die software schrijft, maar schiet nog niet veel op..
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Donderdag ook één database error gehad.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Vandaag al meerdere periodes met database errrors gehad.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
| Citaat:
Als je al zo veel op het forum zit ,hihi
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: vlaardingen
|
Ik heb de net ook meerdere database errors gehad
__________________ Jepe spitfire ,Jepe reno mustang, Jepe A4 ,jepe pyranha , blizzard, bullet , funjet 6s, sunracer,schubeler vector 10s, trex 700,Sundowner 50 op 8s ,Henseleit TDR |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik kwam net het forum een tijdje niet op, geen melding over database errors of zo, gewoon geen site...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Ook hier last van een haperend forum. Geen errors, verbinding komt gewoon niet tot stand. Is na een minuut weer weg.
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Ja, die van 22:30 had ik ook.
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
yep, moet ook vaker op edit drukken, de eerste keer pakt hij hem meestal niet...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |