![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Belgie Leeftijd: 47
|
een vraagje Ik heb een tijd geleden een elektrisch schema afgehaald via google afbeeldingen..... Op de desbetreffende site was er een schema neergezet zonder bijkomende info.....Ik ben er zeker van dat dit schema komt uit een andere site.... nu de vraag bestaat er ergens een "zoekmachine" (bij Google ?)....om het desbetreffende plaatje terug te vinden..... (zoals bij Google "tekst" maar dan voor foto's of plaatjes?) groeten steffe
__________________ Als je pinguïns veel te hoog ziet vliegen........dan zijn het misschien zwaluwen...... !!!!!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
ja bij google, kan je links nadat ej een zoekopdracht hebt gedaan, kiezen voor afbeeldingen zoeken... En boven, VOORDAT je een zoekopdfracht hebt gedaan... Uitleg: Google Functies
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hallo Emil ik heb het waarschijnlijk niet goed verwoord ik bedoel.... kan ik een plaatje (dus de figuur, (geen tekst) ) in de zoekopdracht ingeven? met als resultaat..... andere evenwaardige plaatjes? groeten sterffe
__________________ Als je pinguïns veel te hoog ziet vliegen........dan zijn het misschien zwaluwen...... !!!!!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Als je op afbeeldingen hebt gezocht en je gaat met je muis over een bepaalde afbeelding, zie je linksonderin de tekst "vergelijkbaar" Google Similar Images |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
Je kan ook een afbeelding vanop je bureaublad IN de zoekbalk slepen bij google afbeeldingen, alleen vrees ik dat het elektrisch schema nogal zwart-wit zal zijn, evenals de zoekresultaten...
|
| | |
| | #6 (permalink) |
|
micropuller en tamaniac dank voor uw info in zal het vandaag al eens proberen groeten steffe
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Als je het type schema weet of waar het van is kan je dat ook als zoekopdracht voor " afbeeldingen" gebruiken natuurlijk.....Dan zou je iig iets soort gelijks tegen moeten kunnen komen.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
micropuller, tamaniac en savage.26 pico voila....geprobeerd en het werkt uitstekend dank voor de info vriendelijke groeten en prettige eindejaarsfeesten steffe
__________________ Als je pinguïns veel te hoog ziet vliegen........dan zijn het misschien zwaluwen...... !!!!!! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |