![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 september 2009 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 45
|
Ik begrijp dat sommige draadjes gesloten moeten worden, en daar gaat het mij hier niet om. Wat ik jammer vind is dat er een melding komt dat ik niet voldoende rechten heb, en niet bv alleen het laatste bericht waarom het draadje gesloten is. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Waar heb je geen recht(en) toe?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| |
| | #3 (permalink) |
|
ik heb met veel intresse http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-hyperion.html gevolgd, maar vanochtend kreeg ik de tekst: Boldie, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
Het verbaast me niet dat er een slotje op zit, maar ik had wel graag de reacties voor het op slot gaan, gelezen. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Aha, nu begrijp ik wat je bedoelt. Ik heb het draadje gesloten maar ook verplaatst naar een plek waar je niet bij kunt komen. Het staat nu in de mod-hoek. Vandaar de medeling. Niemand kan het meer lezen.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Meestal is de oorzaak van zo'n verplaatsing naar de "mod-hoek" dat het draadje in kwestie verzandde in modder-gooien. Vaak zijn juist de laatste postings hiervan de oorzaak... Soms worden ze teruggezet nadat de mods in overleg een en ander hebben opgeruimd.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl | |
| |
| | #7 (permalink) |
|
Het moddergevecht vind ik (op deze manier) niet interessant, maar hoop wel dat het draadje weer toegangelijk wordt. Opgeschoond en/of op slot, prima, maar nu is het voor mij een eenzijdig verhaal waarbij, Sam (de sponsor) zich ook niet heeft kunnen verdedigen. (Ik heb begrepen dat hij later op de avond wel gereageerd heeft) |
| |
| | #8 (permalink) | |
|
Zoals bekend zijn winkelbesprekingen niet toegestaan, dus is het compleet verwijderen van het draadje gerechtvaardigd. Modelbouwforum.nl - Regels & voorwaarden Citaat:
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
I.m.o. was er geen sprake van een winkelbespreking. Het draadje ging voor 80% over de rechten die je als consument hebt als je iets bij een winkel koopt. In een onbezonnen moment noemde de TS zelf de naam van de winkel waar de lader, waar het allemaal mee begon, was gekocht. Vervolgens haalde hij wederom zelf de algemene voorwaarden van de betreffende winkel aan, welke volgens velen niet in overeenstemming waren met de wet op het consumentenrecht. Ironisch genoeg was de betreffende winkel een van zijn eigen sponsors, zodat TS ongewild zijn eigen ruiten ingooide. Ik begreep dat TS vervolgens de mods heeft verzocht om het draadje te verwijderen. |
| |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
en dus wordt TS gered door het forum?? vreemde gang van zaken als iedereen zijn fouten kon laten verwijderen op het forum.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Tja, volgens mij was het ook voldoende geweest om de naam van de betreffende winkel te verwijderen (waar de TS overigens al mee begonnen was door al zijn posts te verwijderen) Volgens mij stond er verder toch best wat waardevolle informatie in het draadje.
|
| |
| | #12 (permalink) |
|
Ach, ik denk dat als je echt spijt hebt van een bepaalde actie, de mods hier al snel begrip voor kunnen opbrengen. Je suggereert nu een bepaalde voorkeursbehandeling die er volgens mij niet is. Ondanks dat het draadje verwijdert is, denk ik dat de TS wel kan fluiten naar zijn sponsor...
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Gek dat het, zo te lezen, toch nog beetje geλscaleerd is, ondanks Hanskez wijze woorden. Niks op tegen om zaak dan even op waakvlammetje te zetten.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills | |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Was dit misschien het doel? Een betere aanbieding gehad? | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ik zal nog eenmaal een kleine toelichting geven en daar blijft het bij. Het topic is een kant opgegaan die helemaal de bedoeling niet was. Daar is de TS vervolgens slachtoffer van geworden. Het draadje op zich was niet heel verkeerd maar toen de naam van de betreffende shop erbij kwam ging het al snel richting een winkelbespreking. Ook de bedoeling van de TS helemaal niet met alle gevolgen vandien. Draadje inderdaad verwijderd op verzoek. Alwin, die insinuaties bevallen me helemaal niet zoals je wel vaker doet. Stoppen daarmee aub. Dit draadje gaat verder op slot om de discussie niet weer te voeren.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |