![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 27
|
Hallo ik kan niet reageren op forum onderwerpen. ik krijg dan een schermpje met u kunt niet reageren omdat uw account niet geactiveerd is of omdat uw account is uit geschakeld door een moderator. nou is mijn vraag of ik inderdaad op non actief sta? zoja, mag ik dan weer geactieveerd worden. Bedankt voor de moeite m.vr.gr. mathijs van megen |
| |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
Kijk dit draadje eens door. Verder kan je posts die ouder zijn dan een maand (of was het 6 weken) niet meer veranderen. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
oki. Emil, mod
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| reageren op forum. |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |