![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 september 2003 Locatie: Middelburg (Zeeland) Leeftijd: 72
|
Wat betekend dit eigenlijk: janneman, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. Ik kan niet eens op mijn eigen advertentie reageren of een slotje op zetten. Daarom heb ik hem maar bewerkt. ![]() Graag enige uitleg van Robert of de heren Moderators.
__________________ Groetjes, Jan 3,14 + e www.atled.nl Vlieg het liefs met Electro Jets maar ga het nu iets rustiger aan doen |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
of je leest even de helpdesk wat beter door......... ik geloof dat het betreffende topic al 5 paginas lang is. en hier 1 of 2 regels onder jouw net geplaatste bericht staat..
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
| Citaat:
Door de mega off-topic berichten in de verkoop topics hebben ze hiertoe besloten.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Niet om het een of ander, maar Robert heeft iedereen een mail gestuurd waarin (onder andere) deze aanpassing aan het forum is aangekondigd. Daarnaast staan er in dit subforum (dus onder jouw bericht) meerdere topics waarin exact dezelfde vraag wordt gesteld. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
zie boven, Emil, mod
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |