![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Verkooptopics, mogelijkheden: | |||
| Terug naar "vroeger": reageren en uppen mogelijk | | 77 | 48,13% |
| Alleen bijwerken door TS mogelijk | | 30 | 18,75% |
| Alleen reageren door "forumvrienden" mogelijk | | 5 | 3,13% |
| TS kan mensen uitsluiten van reageren mogelijk | | 14 | 8,75% |
| Geen reacties mogelijk | | 9 | 5,63% |
| Geen reacties, uppen of bijwerken door TS mogelijk | | 25 | 15,63% |
| Aantal stemmers: 160. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Het gaat er ook niet om iets onder de vraagprijs te krijgen, ook dat staat daar al uitgelegd.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was Laatst gewijzigd door bdoets; 22 januari 2012 om 20:52 | |
| |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Gaan we de compele tot vandaag aan toe 16 pagina's van http://www.modelbouwforum.nl/forums/...gaat-niet.html hier nog een keer overdoen? Ik mag toch veronderstellen van niet. Wat mij voor ogen stond was een simpel en overzichtelijk tabelletje van mogelijkheden die er zijn. Los van de technische (en financiële) consequenties die daaraan vast zitten. Dit draadje heb ik niet gestart om alsnog een complete dialoog te krijgen wat de voors en tegens zijn van welke vorm van verkooptopics dan ook. En evenmin om elkaar kennis van wat voor taal dan ook ter discussie te stellen. Elkaar afplassen kan prima op http://www.modelbouwforum.nl/forums/...g-van-ons.html Sterker nog: als je het daar niet doet, doe het dan ook in de rest van het forum niet.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Dicht bij Oudewater Leeftijd: 45
| Citaat:
__________________ Groeten, Arie | |
| |
| | #34 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Citaat:
Wordt eens wakker. Pak de volgende keer het bericht en gooi het over je schouder. Of praat normaal Nederlands Bovendien lijkt het me handig om niet te kiezen voor: Terug naar "vroeger": reageren en uppen mogelijk, maar met een oplossing te komen voor het probleem waardoor er is gekozen het op de manier te doen die dat nu juist onmogelijk maakt. Dit is tenslotte niet voor niets doorgevoerd.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! Laatst gewijzigd door Baggeraar; 22 januari 2012 om 21:43 Reden: toevoegen en door diverse database errors nogal lang nodig gehad | |
| |
| | #35 (permalink) | |||
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| Citaat:
Edit: Of ik ben scheel of noob, maa rkan het niet vinden 1,2,3.. Sorry...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | | |||
| |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2010 Locatie: Kerkrade Leeftijd: 46
|
+1 en ik blijf plussen Groeten, Jos Citaat:
| |
| |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Is dit draadje niet beter op zijn plaats in een algemener subforum dan hier in het helpdesk subforum, Roel, Emil?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Ik heb voor optie 4 gekozen. ''reason being'' is dat het toch het werk van de mods uit handen neemt, en toch de vragen of biedingen in het topic kan laten zien.. Maak het bijv zoals het bouwverslagen gedeelte.. reactie niet leuk? of kan het goedkoper in HK reacties? TS kan m dan verwijderen... Vragen of biedingen kunnen dan blijven staan zodat t er toch duidelijker wordt. Uppen gewoon 1x in 48 uur MAX. doe je dat sneller-> waarschuwing Ik ben overigens ook voor een invoerlijst, net zoals we hebben gedaan tijdens het registreren, verplicht een aantal vakken met dingen zoals locatie, prijs, (geen opties zoals NOTK of TEAB). vul je die niet in -> geen verkooptopic. IP werkte het oude systeem goed, alleen had je altijd wel van die trollen die gingen posten dat t in HK goedkoper is, of dat t winkel A goedkoper is als winkel B en dat de TS het dus te duur verkoopt enz. Mensen die hun spullen graag kwijt willen maken gewoon een goede advertentie, en dat verkoopt nog steeds sneller dan dat je topic elke keer bovenaan staat met een UP! reactie.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| |
| | #41 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Dat begrijp ik niet, waarom zou je niet kunnen aangeven dat je zelf geen prijs in gedachten hebt? Daar is niks mis mee lijkt me. Je zou kunnen kijken wat "de markt" er voor over heeft.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
heb ook gestemd (terug naar vroeger) Wat mij evt wel mooi lijkt, is dat je de TS ook MOD rechten geeft in dat topic (zoals bijv rcgroups dat doet). ongepaste reacties kunnen dus door de TS verwijderd worden.
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
Als je geen prijs op geeft is t geen te koop deel maar een veiling. en da's niet de bedoeling lijkt me. weet je niet wat je neer moet zetten doe je een indicatie van bijv 50 tot 75 euro.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| |
| | #44 (permalink) |
| Als dat niet de bedoeling is dan verklaart dat een boel. Mijn probleem is dat je nu niet meer (open) kan bieden, ik vind dat een zinvolle manier van vraag en aanbod. Onzinbiedingen kan je negeren (of misschien verwijderen), die doen op zich geen kwaad.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |