![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
hier ook niets. lijkt dus dan toch een lokaal probleem... start ad aware maar eens op zou ik adviseren.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Zegt me niks, maar ik zit op een iMac, nu met Safari. Zal het eens met Firefox en Chrome uitproberen. Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
Het wordt steeds gekker, ik heb het alleen in Safari, niet in Chrome en Firefox..... Schiet mij maar in een......... ja, schiet me daar maar in!!! Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #20 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Bij Safari bleek dit op te lossen met een "advertising block" extensie. Het leek steeds gekker te worden, een heleboel gewone woorden werden omgezet naar links naar advertenties, die ook nog eens niets met dat woordt te maken hadden. Maar de block lijkt goed te werken. Groet, Ad Bakker
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Het hosts bestand uitbreiden met erkende reclame/spam/malware/virus sites waardoor ze het bos ingestuurd worden? Voor de Mac moet je dit even handmatig doen. Zie A Troubleshooting and Security Guide for using the MVPS HOSTS file
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #22 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Ja, ik kan me vaag herinneren dat in een discussie over (ik dacht) traagheid van het forum dat dat ook ter sprake is geweest. Toen heb ik via de hosts file google analytics uitgeschakeld. Nog eens terugzoeken, want ik heb dat toen met de Unix vi-editor gedaan, maar ik werd toen gewezen op een makkelijkere manier om die file te editen. Sindsdien niet meer nodig gehad, dus al lang weer vergeten..... Huiswerk!!! Groet, Ad
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |