![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
|
Hallo, Ik heb er sinds gisteren last van dat bepaalde woorden blauw worden ( net als een link ). Ook is dit klikbaar, en als je de muis er op houdt dan komt er een soort kleine advertentie. Ik hoop dat het duidelijk is want het is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik heb dit bijvoorbeeld met het woord " kopen " . Hebben meer mensen hier last van? Ik bekijk het forum met Google Chrome. Groeten, Ruud
__________________ Team Losi E-LST XXL. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Even een test met kopen in de zin. Nee, wordt geen link. Ik denk dat dit buiten MBF om gebeurt. Hoe? ik zou het echt niet weten. Wellicht dat anderen hier licht op kunnen laten schijnen..... Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Ik zie in beide van jullie posts geen link op kopen.....
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Fijn hθ, dat Google Chrome?
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Nog een kopen uitproberen, nu met Chrome.........niets. Nu heb ik Google Analytics vroeger naar aanleiding van een andere discussie over traagheid van het forum uitgeschakeld. Ik weet niet of dat de reden is. Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik gebruik Chrome (zeer tot tevredenheid) en zie ook geen "kopen" link. Volgens mij heb je gewoon een virusje. Gebruik je een viruskiller?
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Geen virus, maar wel van die zogenaamd handige toolbars en plug-ins.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Ik zie het in dit topic ook ineens gebeuren: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2459695 Is niet mijn post, en ik werk met firefox Als ik er op klik, opent mijn outlook met een nieuw mailtje
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
| Citaat:
lol@lol....stond lolatlol....stond komt door de @ teken. heb je een link waar de kopen als link verschijnd?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Helder.
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
edit: Alwin was me voor. Ik heb ook wel eens reacties gezien met allerlei gelinkte woorden, tamelijk onzinnig, ook omdat ze dood waren. Ik vermoed dat dat het gevolg is van een copy/paste actie vanuit een andere editor.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills | |
| | |
| | #15 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Hier kwam ik er nu ook eentje tegen met "kopen". Geeft een popup die de auteur echt niet zo bedoeld had........
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |