![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Guest
|
ja, mijn vluchten juist waren "doenbaar" vaak felle wind (windkracht 4) maar de wind ging regelmatig liggen, en dan kon ik eindelijk wat belletjes pakken, maar als de wind opkwam (en die was turbulent!) dan was het gedaan. maar overal op 250+ meter waren buizerds en meeuwen aan het draaien in de bellen. boven die 250m was het dus wel stabiel. de langste vlucht die ik had was +-4m30 dus als je het zo vergelijkt... het is blijkbaar anders dan de wedstrijd zou gegeven hebben. nu komt het mooie!... ik reed gisteren in de gietende regen naar de club... toch met de dlg in de koffer... om 2u30 stopte het met regenen, en het is de hele namiddag/avond volledig windstil geweest... (helaas dode lucht) ik heb genoeg filmpjes als bewijs |
|
| | #107 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | ||
| | |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Annen Leeftijd: 51
|
Ik heb de afgelopen tijd enkele malen contact gehad met Jurgen. Uiterlijk deze week zou ik van Jurgen horen of Malden nog dit jaar gevlogen wordt. Maar..... ook Swalmen heeft aangegeven de wedstrijd alsnog te willen houden op een latere datum. Het is allemaal krap. Dagen worden korter, weer slechter enz. Mijn insteek op dit moment: Als Malden definitief niet doorgaat wordt Swalmen alsnog gepland. Of Swalmen of Malden dus waarbij Malden de eerste kans heeft. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |