![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 46
| Dit jaar organiseert de RMVV weer een landelijke DLG-meeting. Nieuwe datum DLG-dag zondag 15 augustus Net als voorgaande jaren staat de dag in het teken van ervaringen uitwisselen en vooral gezellig samen vliegen. De meeting is voor iedere DLG-er, van beginner tot de doorgewinterde top piloot. Inschrijving Inschrijving door een PB-tje te sturen aan Frans. Met opgave van: -Klasse, Mini of full size (beide mag ook) -Frequentie (bij voorkeur 2, meer mag ook natuurlijk) Het inschrijfgeld bedraagt 4 euro, te voldoen op de dag zelf. Zaterdagavond 29 mei 21.00 uur laten we definitief weten of de dag doorgaat of niet. Programma van de dag 10.00 – 13.00 Vrij vliegen. 13.00 – 13.30 Briefing wedstrijd, Keuze en uitleg over de taken. 13.30 – 17.00 uur Fun-wedstrijd. In ieder geval al up last down en estafette, rest zien we wel ter plekke. Meer informatie volgt spoedig. Algemeen - Niet vergeten zelf eten en drinken mee te nemen. Er is geen kantine in de buurt. - Niet vergeten stopwatch mee te nemen. - De organisatie verzorgt in ieder geval een kopje koffie met koek bij aankomst. - Indien geen lid van de KNVvL dien je wel passende verzekering te hebben. Je wordt dan ook gevraagd een dienovereenkomstige verklaring te tekenen. Met vriendelijke groet, Bestuur RMVV Routebeschrijving ![]() Volg de A20 richting Hoek van Holland. Neem de afslag VLAARDINGEN WEST (afslag 8 ) Ga onder aan de afslag bij de verkeerslichten rechtsaf. Nu kom je bij een T-splitsing. Ga hier rechtsaf. Kom je van de andere kant ook de afslag VLAARDINGEN WEST (afslag 8 ) nemen. Bij de verkeerslichten linksaf, onder de snelweg door. Nu ben je ook weer bij de eerder genoemde T-splitsing en ga rechtsaf. Volg de weg. Aan de linkerkant van de weg ligt een sporthal (de Polderpoort). Blijft de weg volgen. Ongeveer driehonderd meter na de sporthal aan de linkerkant een groene slagboom met brede berm. In de berm kan worden geparkeerd. Is hier geen plek dan kan ook worden geparkeerd op de parkeerplaats aan de rechterkant van de weg (Natsec) Aan het eind van het pad afgesloten door de goene slagboom ligt het veld. Ongeveer 5 tot 10 minuten lopen. Aanmeldingen: Mario------Mini -----------------------2.4GHz Gerhard---Mini------------------------2.4GHz Jaap-------Mini------------------------2.4GHz Ruud------Mini------------------------2.4GHz Hans------Full-size-------------------2.4GHz Robert----Full-size------------------ 2.4GHz Frits-------Full-size-------------------2.4GHz Leon------Full-Size-------------------K82, 35MHz Frans-----Mini en Full-size-----------K81, 35MHz en 2.4GHz Dennis----Mini en Full-Size----------2.4GHz Misschien: Sietse-------Mini en Full-size---------K78, 35MHz. Alwin--------Mini en Full-Size---------35 Synth, 2.4GHz Voor degene die zich al hadden aangemeld laat even weten of je nog komt en of er eventueel wijzigingen zijn. Groet,
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG Laatst gewijzigd door Frans Bal; 12 augustus 2010 om 20:03 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Kan beter je niet DLG spulletjes thuis laten, hoe leuk ze ook zijn. Tja, het blijft een DLG-meeting. Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Dan houd 'ie volgens mij niets over... Leuk Frans, Ik kom weer plaatjes en video schieten, en dit keer ook een beetje vliegen. Mini's, Alula. 40Mhz, K53. Vincent
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
Joo, als het goed is ben ik er ook wel bij. beide klasses maar, als het ene niet meer vliegt, vliegt het andere wel weer Kanaal 78 en Synth, Liefst dus 78, hoef ik niet alles om te zetten, haha. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ik ben er ook weer bij. Dan hebben Berrie en Dennis mijn Tantalus weer gerepareerd ![]() (stuurfoutje op de Wasserkuppe: staartboom gebroken en vleugel geknakt
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Ik ben er ook bij, met mijn Mimi (bijna klaar) Kanaal 80,78 en 2,4 Groet, Lyckele
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
|
Johan, Citaat:
@ d rest, Zal jullie allemaal inschrijven Frans
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
deze keer sla ik over. alleen dat hele eind rijden is niet idiaal en ik ga dan liever even alles klaarmaken voor de eurotour contest in tynaarlo het weekend daarna.
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Ik ga de dag ervoor al naar een elektro sleepmeeting, waarschijnlijk vanaf de camping in Nispen. Misschien hop ik zondag op de terugweg naar huis nog wel even aan, en misschien kan ik dan ook nog een rondje meegooien. Ik beloof niets, maar hoop wel dat het even lukt.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Robert, Wel jammer, maar groot gelijk. Raymond, Dat zou leuk zijn, zet je gewoon op de lijst, we zien je eventueel wel verschijnen. Jeroen, Justus, Patrick, Jorn, Martin, Alwin, Its, mads, Jaap, Peter, Berrie en Dennis komen jullie? Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG Laatst gewijzigd door Frans Bal; 12 mei 2010 om 23:06 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Frans
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |