![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Misschien mag het niet op het forum maar ik doe het als tip en niet voor reclame. Vandaag de vertegenwoordiger van R&G op bezoek gehad Ze hebben sinds kort een online winkel in Nederland Arnhem. www.carbonwinkel.nl |
|
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 maart 2008 Locatie: Hengelo (o) Leeftijd: 47
| Citaat:
Geweldige tip Nu kan ik het gewoon in het Nederlands bestellen Scheelt denk ik ook verzendkosten. Zie alleen geen glas matten en dergelijke. Zijn ze nog met de site aan het invullen? Groet, Gerhard
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Goede tip, die mag best wel wat algemener geplaatst worden.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 maart 2008 Locatie: Hengelo (o) Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
't Is een tip die je geeft, geen spam. Als je eens wist hoeveel posts ik heb geplaatst met verwijzingen naar nieuwe producten of winkels.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 16 november 2010 om 16:24 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010
|
Kijk ook eens op www.romar-voss.nl, makkelijk voor degenen uit Limburg.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |