![]() |
| | #47 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 april 2011
| Citaat:
ik heb t nog bij andere piloten gezegd, zorg ervoor dat je pendelzadeltje stevig verlijmd is, want bij mij kwam het zowel aan de staartboom als aan het pendelvlak gewoon los! ook het kielvlakje mss met wat carbon fixeren... want het slaat snel scheef met een slechte landing. ook heb ik t werppennetje geborgt met 1.5mm carbon pinnetje | |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Citaat:
ze voorspellen 4-5 bft hier wel merkte ik dat het elfje toch wat wind verdragen kan 2-3bft mag. het toestelletje stak erg goed door. geniet er vooral van bij windstiller weer.... | |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2005 Locatie: Abbega Leeftijd: 35
|
Ja, balen....te veel wind. Gelukkig heb ik mijn massief vuren Mimi nog..
__________________ Het is de kunst van het weglaten. Laatst gewijzigd door ariekraakjr; 26 september 2011 om 12:15 |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2005 Locatie: Abbega Leeftijd: 35
|
Na wat vliegen heb ik besloten dat er wel een lipo en booster in kan...En jawel hoor...ik zit onder de honderd gram.
__________________ Het is de kunst van het weglaten. Laatst gewijzigd door ariekraakjr; 26 september 2011 om 14:15 |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2008 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 32
|
Ik zit nu op 105gram, maar de accu die erin zit is te zwaar, het zwaartepunt te voorlijk, dus die moet ik vervangen. Denk niet dat ik onder 100gram kom. Mooi gewicht Arie, een keer samen Elfen?
__________________ To increase performance, add lightness. |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Vandaag voor de eerst met de Elf gevlogen, 102gram schoon aan de haak. Moet nog een beetje spelen met de positie van de accu, zwaartepunt ligt iets te ver naar voren. Voor t eerst een DLG(tje), echt heel erg leuk!!!
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Funjet Ultra, MPX Parkmaster, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |