![]() |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Zeer geachte modelbouwcollega's Ik ontvang diverse signalen in mijn PB en Mail- Inbox over personen die dubbele accounts gebruiken , en deze vooral gebruiken binnen discussie's het HLG/DLG subforum. Mag ik jullie er op wijzen dat dit niet netjes is, vooral gezien het feit dat deze dubbele accounts worden gebruikt om meningen of idee'en te spuien die men dan niet vanuit hun oorspronkelijke account durft te plaatsen. Bij meer klachten hierover ga ik via de IP-logging dubbele accounts opsporen en afsluiten, uiteraard in overleg met degene die deze accounts heeft aangemaakt. Je kunt het mij ook makkelijk maken en me even een e-mail of PB sturen waarin je vraagt het dubbele account te verwijderen. Bij voorbaat dank voor de medewerking! Groet, Robert
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Ik vraag me af of jou account wel werkt Robert, ik heb je 2x een PB gestuurd maar heb daar tot nu toe nooit meer wat van terug gehoord.
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
pats boem... Ik zal eens neuzen in mijn pb-inbox..
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2011 Leeftijd: 47
|
Hallo Robert, Dass ich nicht kommt häufiger entschuldigen, aber bitte nicht streichen Sie mich aus dem Forum, ich interessiere mich für die Dampf-Abschnitt, ich Dampf-im mashinen modellbau gezeichnet und ich würde zu hassen der wunderbare Themen, die auf Ihrem Forum veröffentlicht werden, nicht entzogen werden. Ich spreche nicht viel Deutsch ist der Grund warum ich nicht veröffentlicht haben, aber ich lese es ziemlich gut, ich hoffe mein Beitrag wird lesbar sein für Sie. Mit freundlichen Grüßen Jean-Michel. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Een simpel rapport (rode driehoek onder de naam ) bij de betreffende gebruiker plaatsen en vermelden dat het om een dubbel account gaat. Kunnen de mods meteen kijken wat er aan de hand is.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Een aantal....helaas...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 april 2007 Locatie: Hilversum
| Citaat:
Zie ook http://www.modelbouwforum.nl/forums/...eading_posting Bas
__________________ Hope for the best and prepare for the worst. Laatst gewijzigd door Bas B; 10 oktober 2011 om 19:58 | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2007 Locatie: Spijkenisse
|
Hallo Robert. Hoe ga je dan om met 2 personen in een gezin die het zelfde ip adres gebruiken? Mijn oudste zoon heeft volgens mij ook een account en komen van hetzelfde ip adres vandaan. Groeten Harry.
__________________ kan het vliegen???? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Accounts worden niet zomaar geblokt. Indien geconstateerd zal er altijd een pb uitgaan om te kijken wat er aan de hand is.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |