![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Guest
|
maar in post 61 zeg ik da thet voor flaps is (1 voor de velugelflaps) en firefrox zegt in 76 ineens ailerons. toen heb ik niet opgelet en in 77 ook ailerons gezegd maar ik bedoelde vleugelflaps. En kijk maar in post 61 en 76 en 77 alles terug. ik ben pootje gehaakt door fireforx en heb toen hetzelfde woord gebruikt maar het kan wel volgens rick maar beter is remkleppen of verstoorders. Ik moet nog veel leren maar ik niet alleen en er wordt veel te veel op allerlei kleine dingen afgerekend |
|
| | #92 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 april 2011
| Citaat:
weet je, ik begin nog steeds iedere keer te denken dat dit een draadje is voor de lol... waarom kom je anders ineens met een elektro (half hotliner)rompje aandraven? waarom zou je flaps inbouwen als je ze enkel wil gebruiken voor te remmen? (dan maak je beter airbrakes , die uit je vleugel komen) steek dan 20euro extra in je pot, en koop wat servos, zodat je ailerons kan zetten. die ook als flap kunnen dienen , zoals bij een DLG. ik ben totaal niet meer mee, wat hier nu gemeend is. | |
| | |
| | #93 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 april 2008 Locatie: Gouda Leeftijd: 64
| Citaat:
Maar het is voor iedereen moeilijk om in een paar woorden precies op te schrijven wat je bedoeld. Als anderen dan wat anders begrijpen dan de schrijver wilde uitdrukken krijg je misverstanden. Alleen door open te blijven staan naar elkaar, kom je samen verder. En daar is dit forum voor. Rick | |
| | |
| | #94 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| | #96 (permalink) | |||
| Lid sinds: 8 januari 2006
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Karel, lekker doorgaan. In mijn eerste jaar DLG opperde ik dat de romppoken misschien ovaal moesten zijn, hoongelach viel mij ten deel en nu hebben alle productiemodellen het. Het onderschatten van een beginnend iemand kan je later lelijk te kakken zetten. Loet P.S. als je iets vliegends voor elkaar krijgt krijg je van mij een romp met ovale pook die ik ooit gekocht heb. Dus zet hem op!!
__________________ Veel Tantalus en een beetje van Stobel maar toch weer net niet genoeg http://home.hccnet.nl/l.wakkerman/po...bouw/index.htm | |||
| | |
| | #97 (permalink) |
| Guest
|
Mijn vader zegt dat ik al genoeg gekregen heb en nu eerst maar eens moet maken want het is niet goed om zo maar dingen tekrijgen zoals de servo's. Maar als het model wat ik ontwerp wel vliegt ga ik wel met mij n vader praten en wil ik wel heel graag de romp van u en ook nog wel iets betalen en natuurlijk ook de zendkosten. Maar ik snap mijn vader wel |
|
| | #98 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
| Das het beste argrument dat ik in lange tijd gehoord heb om iets moois te bouwen, flink je best doen dus en maak er wat moois van.
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #99 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Lid sinds: 31 december 2011 Locatie: Koewacht Leeftijd: 21
|
en nu mag ik weer op het modelbouwforum, gelukkig maar want ik ga nog wel verder met bouwen. mijn vader mag nu van mij zijn modem niet meer uitzetten want dan krijgen we steeds een ander PI-adres en dat mag niet voor dit forum, ik werd laatst daarom van het forum afgegooid en dat vond ik niet leuk. Maar ik wil iedereen wel een heel fijne 2012 wensen en ik zal er van gaan genieten want nu kan ik weer vragen kan stellen en laten zien wat ik ga bouwen. ik was flink in de war toen ik niet meer op het forum kon maar nu weet mijn vader ook dat beter is om de modum aan te laten snachts. ik hoop maar dat het nu wel mag want ik was toch niet gemeen of vervelend tegen andere mensen vindt ik zelf. Karel de Koning |
| | |
| | #101 (permalink) |
|
en mijn zender heb ik vekocht en ook de ontvanger maar ik heb tegen de koper gezegd dat hij de ontvanger niet mag dubbel plooien zoals firefox eerst zei tegen mij. En nu ben ik zoek naar een andere zender die niet te duur is maar waar ik wel mee mag vliegen. HA, ha ik ga niet met de zender vliegen hoor maar met een vliegtuig Ik weet niet zo goed wat ik moet zoeken maar ik heb wel veel dingen gezien die met 35 megaterts werken en goedkoop zijn en die mogen dan wel voor het vliegen, toch? En ik ga er ook nog servoos bijkopen uit de database van bas b maar ik wil eerst zien wat er allemaal te koop is voordat ik weer iedereen tegen me in het geweer krijg. Want dat wil ik niet hoor. mijn vader denkt dat het misschien wel leuk is om naar belgie te gaan voor die wedstrijd in februarie. En ik wil ook wel want ik heb wel veel gezien op youtube maar nog niet heel echt. Dat was het dan voor nu weer en ik ben nog steeds blij dat ik mag vragen en schrijven. Karel |
| | |
| | #102 (permalink) |
|
en ik heb nu ook een pook gevonden van een hengel die iemand misschien heeft laten liggen langs de sloot. en toen moest ik ook denken aan een filmpje die ik aan het einde zal zetten. ![]() hier is de hele romp te zien met de pook ![]() en hier van alleen de voorkant met de neus ![]() en met een kloosup van de neus. nu zit er nog een dopje op maar toen ik in de bus zat te praten met de shauffeur zei hij dat het met een pinpongbal misschien mooier wordt want de romp is anders wel heel stomp maar zonder dopje is hij open en dan wordt de binnenkant nat. en hier is het filmpje over de hengelstok die ik zo leuk vindt maar ik weet niet of het allemaal echt is want anders worden er misschien weer mensen op hun tenen getrapt en dan heb ik het nu al gezegd. Ik vind dat yves altijd rare filmpjes heeft want die hebben niet te maken met vliegen en die van mij wel omdat ik een hengelpook ga gebruiken voor het hlg. zijn er nog anderen die dit ook bedacht hebben en is een pingponbal wel sterk genoeg Ik vindt het fijn om antwoorden te krijgen want die kreeg ik wel in begin maar nu haast niet meer. Wel van idur die mij een zender wil verkopen waarvoor ik ga sparen als hij hem dan nog maar heeft. en je moet hem gewoon verkopen hoor want het bouwen gaat heel langzaam en kan daarom wel best lang gaan duren. The best bloopers ever - YouTube Karel de Koning |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
hallo Karel Lekker verder bouwen gaat helemaal goedkomen met je zwever. En als je geen opmerkingen krijgt in je bouwe verslag gaat er ook niet veel mis. Een hengelstok wordt wel vaker gebruikt als staart boom dus dat heb je prima opgelost.
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #104 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2011
|
wel is de hengelstok vaak TE zwaar, en ga je dus erg wat lood in de neus moeten planten om het CG tegoei te krijgen.... het KAN dus zijn dat je terug moet komen op je keuze.... pingpongballetje is erg dun... je zal zowiezo enkele lagen glasmat moeten zetten dan. persoonlijk zou ik iets kiezen dat uit hardere plastiek bestaat? mss kan je dikke plastiek warm maken zodat ie zacht wordt, en dan met een voorwerp de plastiek gaan vormen. en dan weer afkoelen en uitsnijden op de juiste diameter. |
| | |
| | #105 (permalink) | |
| Citaat:
aan wat voor plastiek moet ik gaan denken als ik met een voorwerp de plastiek moet vormen, ik kan misschien heel veel pinpongballen in mekaar leggen en plakken. Karel | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |