![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2004 Locatie: Delft Leeftijd: 22
|
Interessante post! Kan iemand wat meer uitleg geven over het fighter jet/kielvlak ontwerp? Heeft het ontstaan van een leading edge vortex niet vooral te maken met de scherpte van de neus radius icm. veel leading edge sweep? Gr. Kevin
__________________ F1B - Keep It Light - |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 januari 2009 Locatie: LYON, FRANCE Leeftijd: 65
| Citaat:
Op onze DLG's dus potentieel interessant om tijden het draaien / lanceren de effektiviteit den het kielvlak te optimaliseren. Werdt getest bij PCM (who the f..k is Alice ?) op een FW3 in de periode 2007/2008. Heb zelf ook getest (langgerekte driehoek op de rompbuis gekleefd voor het kielvlak). Resultaat : meer gewicht (1 à 1,5 gram) daar waar je het gewoon niet wenst (achteraan) en no gain in launch height. Dus een MFU. Amai, amai, vermijdt aub gewoon teveel anglicismes in de Nederlandse taal alsook overmatig gebruik van "gewoon". Laat ons dus eens normaal doen, gewoon zonder strake. Yves | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 31 december 2011 Locatie: Koewacht Leeftijd: 21
|
toen ik naar de foto keek dacht ik eerst dat er een deur achter op het kielvlak zat maar dat zal wel niet zo zijn denk ik want dan moet de piloot nog een heel eind lopen voor hij in de cokpit is. maar is zie ook geen slijtage op de vleugel als hij daar instapt maar misschien wel aan de andere kant die ik niet kan zien. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 48
|
Karel, Gaat het goed ? wanneer laat je eens wat bouwfotos zien ? Je vader wil je vast wel helpen XD Cheers Bart
__________________ No guts no glory SIRIUSn beide gecrashed |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 maart 2004 Locatie: Delft Leeftijd: 22
| Citaat:
Je andere punt laat ik even in het midden.
__________________ F1B - Keep It Light - | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |