![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 maart 2007 Locatie: Beverst, België Leeftijd: 33
|
Hallo, heeft er iemand ervaring met de top sky 2.0: Super TopSky 2.0 - Voll-Carbon - EMC-Vega Ben een paar keer gaan kijken naar F3K wedstrijden en het spreekt me wel aan om hiermee te starten. Ik twijfel tussen de Blaster 3 en de top sky. Profielen en gewicht zijn hetzelfde, alleen de prijs verschilt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2010 Locatie: Nijverdal - Overijssel - Netherlands Leeftijd: 43
|
Als eerste model zou ik toch gaan voor de TS2. OF misschien als het nog kan een TS1. Als je daar schade aan vliegt ben je niet zoveel geld kwijt. Die vleugels zijn ook makkelijker te repareren. De Blaster 3 is lijkt me moeilijker te repareren.
__________________ Een vriendelijke groet, ~Oswald. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2011
|
de blaster 3 scoort in prestaties wel bangelijk goed... kan mee met topkisten , en voor dat "weinige" geld zit je zeker aan een koopje. vergelijkbare kisten kosten bijna 2x zoveel. jammer dat ie op niets trekt (persoonlijke mening) anders was er voor mij geen twijfel. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2011 Locatie: D-53894 Mechernich Leeftijd: 53
|
Hallo, ik tendeer ook, als beginner, de topsky2 te kopen, deze is zoals Oswaldo al zei, beter te reparen omdat hij vleugels met schuim heeft. De hollow molded vleugels van de Blaster zijn veel moeilijker te herstellen en nieuwe kosten weer veel geld. Stuk gaat altijd wel iets. Bij meer ervaring en budget zou ik dan een twister3 kopen. Bij deze site kun je zien hoe moeilijk het wordt deze te herstellen!Blaster 3 DLG - RC Gliders - DLG F3K & Up to 2m Pas goed op deze sport werkt erg verslavend |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |