![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2006 Locatie: Hurdegaryp Leeftijd: 47
|
Iedereen bedankt die mij een hart onder de riem heeft gestoken tijdens mijn resente verblijf in het ziekenhuis. Ik ben inmiddels weer thuis, 5 kilo lichter maar aan de beterende hand. Het is nog niet volkomen duidelijk wat mij heeft geveld afgelopen week en moet nog terug voor vervolg onderzoek maar het gaat voorlopig weer de goede kant op.
__________________ www.europeantopplanes.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Dat is minder nieuws maar blij dat het beter gaat en nu vlot aan sterken. Beterschap
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2011 Locatie: D-53894 Mechernich Leeftijd: 53
|
Hallo Alex, ik hoor nu pas van je ziekenhuis verblijf! Ik wens je van harte beterschap! Ook al ken ik je alleen door dit forum, een beetje verbondenheid is er toch. Ik denk dat dat in de toekomst, als we ons op wedstrijden treffen ook nog verandert.
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2007 Locatie: Hilversum
|
Hoi Alex, Goed om te lezen dat je weer thuis bent en dat het de goede kant opgaat! Hopelijk ben je snel genoeg hersteld om in Malden weer wat vlieglessen te geven Bas
__________________ Hope for the best and prepare for the worst. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2010 Locatie: Nijverdal - Overijssel - Netherlands Leeftijd: 43
|
Nu hoop ik zooooo dat de beste Alex sterk genoeg is aangesterkt om a.s. weekend mij te woord te staan All the best! Oswald Laatst gewijzigd door OswaldO; 26 januari 2012 om 16:08 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |