![]() |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juni 2006 Leeftijd: 23
|
ik koop ze bij http://www.batt-mann.de/ is me aangeraden door arno hakken hij koopt ze voor mij en brengt ze mee naar het NK vrijevlucht ik neem de cellen 5de van boven voor in me micro dlg MVG MARK
__________________ MVG MARK |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 46
|
@ Aukesupereend, Dat zijn de verzendkosten naar nederland. Groet Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Guest
|
Hoi, Ik was van plan deze avond eens een mooi filmpje van mijn apogee te maken, voor de mensen die nog geen DLG hebben eens te laten watertanden Helaas winderig weer dus geen optimale weersomstandigheden, en bij worp 4 ging er iets mis en een crash tot gevolg... Ik heb er toch het beste van proberen maken: http://tom.pycke.be/upload/apogee.wmv Normaal "dead air time" is ongeveer een minuut. Door de wind ben ik ben ik echter niet verder geraakt dan een kleine 50 seconden... Veel plezier ermee! |
|
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
mooie beelden |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 46
|
@ dentompie Leuk filmpje. Het is wel grappig om te lezen dat jouw "dead-air time" ook rond de 1 minuut schommeld. Mijn modelletje doet dus ook ongeveer 1 minuut bij een redelijke worp. Is de worp super komen er wat snel seconden bij. Ik heb op een avond verschillende malen 1 min 20 sec gehaald. Maar dan moet de worp echt goed zijn, en dat lukt me nog niet constant genoeg. Groeten Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
XPS, dat is dat dichte piepschuim (zonder structuur). Prima schuurbaar en de kern kan je daarna weer oplossen met aceton (leuk spul Als iemand nog interesse heeft (ben het op de DLGdag beetje vergeten te zeggen), ik heb er nog wel 1 liggen met staart eraan. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, ik ben door een kennis overtuigt ook eens een DLG te maken. Ik heb al wat ervaring met R2F modellen maar zelfbouw is de eerste keer. Nu heb ik het advies gekregen om te beginnen met een balsa model. Ik heb inmiddels al aardig wat uurtjes surfen op jullie geweldige Forum achter de rug en ben ik aardig wat wijzer geworden over wat ik nu wil. Het model van Frans Bal spreekt mij wel tot de verbeelding. Wat ik nu eigenlijk nog zoek en niet kan vinden zijn de vleugelprofielen van zo'n toestel. Ik heb er wel een gevonden met ribben, de QF II, maar dat wil ik dus eigenlijk (nog) niet. Is me allemaal nog wat te kwetsbaar bij een mogelijke crash. Wie zou mij verder kunnen helpen met een draadje naar zoiets? Alvast bedankt van een volledige newbee |
|
| | #44 (permalink) | |
|
Welkom op het Forum!! De QuickFlick II is een mooie kist om mee te beginnen hoor. Ik heb die ook als 1e DLG gebouwd. Toch is het waarschijnlijk leuker om ook een microDLG te bouwen. In dit topic staat al veel info over het model van frans. Zo ook de vleugelprofielen op pagina 1: Citaat:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=37272 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |