![]() |
| | #1696 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 juni 2006 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 35
| Citaat:
De impactbestendigheid van je vleugel gaat een stuk omhoog met zo'n mooi vuren latje voorop je vleugel. | |
| | |
| | #1697 (permalink) | ||
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 46
|
Seelanc, zo, schiet al lekker op. Citaat:
Als dit het band is wat normaal voor het aan elkaar zetten van vleugels wordt gebruikt heb je niet het juiste glasweefsel. Dit is te dik/zwaar. Post anders even een fotootje van het band. Citaat:
Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG | ||
| | |
| | #1698 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juni 2008 Leeftijd: 16
|
okee ik heb nog net genoeg oracover light liggen dus dat komt goed uit. maar hoe moet ik die gaten maten.? met een dremel gaat dat niet echt stoppen door eeen plankje met een gat erdoor. zoals op de fotos van u ![]() die band zit er wel het zelfde uit als op de fotos als ik het aan heb gebracht. 1meter woog ongeveer 15gram
__________________ |
| | |
| | #1699 (permalink) |
|
moeten de vleugel tippen 10cm elk van de grond komen.? of is dat teveel v stelling.? en waar kan je dat dynema visdraad halen want de verkoper uit de viswinkel wist niet wat het was.
__________________ Laatst gewijzigd door seelanc; 27 augustus 2010 om 21:28 |
| | |
| | #1700 (permalink) | ||
| Citaat:
Bij de vleugel met de enkelvoudige V-stelling moet net wat je schrijft elke tip 10 cm van d "grond" komen. Bij de vleugel met knik is dit anders, zie tekening. Citaat:
Maar wellicht zegt een merk meer. ![]() Deze lijn bijvoorbeeld. Neem gerust een lekker stevige lijn, weegt bijna niets meer . Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG | ||
| | |
| | #1701 (permalink) |
|
oeh mazzel dat de epoxy nog niet droog was dacht namelijk dat een zijde op de grond moest liggen en dat de andere dan 10cm hoog was. en volgens mij heb ik die vislijn wel gezien. ik kan dus uit meer merken kiezen.?
__________________ |
| | |
| | #1702 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 41
|
Eindelijk Mimi is gereed, heb een vleugel laten maken door Ruud, het geheel weegt vliegklaar 161 gram, vleugeltje is 74 gram. Laatst gewijzigd door Marcel_S; 29 augustus 2010 om 17:31 Reden: correctie |
| | |
| | #1704 (permalink) |
|
Gewoon vis draad (Nylon) moet je niet gebruiken, dit blijft rekken. Kijk even in je prive berichten postbak Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG |
| | |
| | #1708 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 augustus 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 41
| Citaat:
Ik moet wel zeggen dat dit een erg mooie vorm van model vliegen is. groeten Marcel | |
| | |
| | #1709 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Annen Leeftijd: 50
|
Met die 1:18 sla je echt geen modderfiguur op een wedstrijd. De wedstrijden zijn juist een enorme gelegenheid om je kennis en vaardigheden te vergroten. Ik bied bij deze aan je vaste coach/timer te zijn in Swalmen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |