![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #62 (permalink) | |
| Citaat:
Maar dat gaat veranderen! Niks haha
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | ||
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** | |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 17 mei 2008 Locatie: gramsbergen Leeftijd: 18
|
zou dit ook uit depron te maken zijn met een kf profiel? Groeten, Sam
__________________ http://www.klikhierniet.net/ |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2008 Locatie: nieuwegein Leeftijd: 24
|
hier herken ik mijzelf wel in, eerst wat leuks bouwen en later kijken of het wel wat wil doen. haha een echte modelbouwer. erg leuk zo'n vliegende vleugel, zou er ook wel een willen maken gewoon voor achter in de auto. echter vraag ik mezelf af of ik hiermee wel zou kunnen vliegen aangezien deze met rolroeren gestuurd wordt.
|
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
| haha jammer, anders had je nu je eerste bestelling gehad. lijkt me geweldig om van de zomer zo lekker aan de franse kust de avondjes door te brengen met zo'n vliegtuig.
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Citaat:
Bijvoorbeeld de Raptor SAL (zijn ook YouTube filmpjes van) of de DLG-Bird. De romp is alleen maar weerstand, en die hebben we dus maar weggelaten
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | ||
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
oh zo ok :O dat zal wel makkelijk zijn denk ik ofniet ? want een dlg toestel is volgens mij uiteindelijk met elektronica toch wel het goedkoopst ? welke webshops verkopen deze dlg toestelletjes ?
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Gewoon dit draadje vanaf het begin doorlezen, dan weet je alles
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Citaat:
de Mimi heeft een heel ander doel. Hij vliegt uitstekend maar past niet in een rugtas. En deze wel
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Ik kijk praktisch nooit meer in het HLG/DLG forum, maar deze vind ik nog steeds interessant! Mijn backpack-OFA's liggen nog ergens op de plank...
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #74 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 december 2008 Locatie: Regio Arnhem Leeftijd: 39
|
Hoeft niet te zuchten hoor Dit was de vraag: Citaat:
Daarnaast zitten wij natuurlijk met smart te wachten op close-up foto's en bouwplannen van dit mooie rugzakzwevertje. Ps. De MiMi is natuurlijk ook aan te passen zodat hij wel in een rugzak past. Ik werk aan wat ideeen. @Michael, de tekeningen zijn op te vragen bij Frans Bal, bouwdraadje hier te vinden: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-mimi-dlg.html Maar nu weer back on topic, ruim baan voor de BPG! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |