![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2007 Locatie: winterswijk Leeftijd: 21
|
gistermiddag/avond heerlijk gevlogen. er zaten zelfs nog wat belletjes! maar er zat toch opeens een abrubt eind aan mijn fijne vliegdag. er gebeurde namelijk dit: ![]() zoals je ziet is de tip aan de onderkant bij de koolstofband geknikt. bovenkant is onbeschadigd. nu weet ik niet hoe de vleugel bij de tip in elkaar zit, en ik heb ook geen idee hoe dit het beste te repareren is. dus mijn vraag aan loet, of anderen die mischien kunnen helpen, hoe dit het beste te repareren en waarmee? gr niels
__________________ ga naar www.winterswijkseluchtvaartclub.nl voor de gezelligste modelvliegclub van nederland |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006
| Citaat: Ik zou een extra laag 93 gram koolstof weefsel over de originele 93 koolstofweefsel heen leggen. Op die plek waar hij stuk is zit op de voorlijst 93 grams koolstofweefsel en daar zit dat grote stuk weer over heen. Ik kan je wel wat opsturen als je niets hebt liggen. Loet |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
mijn broertje wilde ook nog wel een paar keer gooien, op het moment dat hij hem vastpakt houdt hij hem aan de tip helemaal horizontaal vast. dus alle kracht rust op dat gedeelte naast de werpstift. vanaf vliegt er niemand meer met mijn kist, behalve ikzelf! :P als je een stukje koolstof op zou kunnen sturen zou dat heel erg fijn zijn gr
__________________ ga naar www.winterswijkseluchtvaartclub.nl voor de gezelligste modelvliegclub van nederland |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 januari 2006
| Citaat:
Stuur me even je adres want dat heb ik natuurlijk niet meer. Ik stuur wat andere dingen mee zodat je ook wat epoxy in en rond de breuk kan injecteren. Heb je 24 uurs epoxy of moet dat ook even meegestuurd worden? Loet | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 46
|
Hee Loet, Tegenwoordig is het niet zo zeker meer dan een brief binnen 24 uur bij de geadresseerde is, dus hars en harder wel goed gescheiden verzenden hoor. Frans
__________________ Help Joost www.joostandfriends.nl Doe mee met DLG |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2006 Locatie: Hurdegaryp Leeftijd: 47
|
Als je kokend water over de tip heen giet zal het schuim weer uitzetten naar de oorspronkelijke vorm. Daarna een matje er over en het zal well weer houden. Webbinkje er in kan ook geen kwaad.
__________________ Een lichte kist kan altijd zwaarder, een zware kist nooit meer lichter. Twister op plaatsen 1, 2 en 3 in de eindrangschikking van het NK F3k 2008 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2006 Locatie: Hurdegaryp Leeftijd: 47
|
Dat werkt ook met depron maar dat wil wel eens een beetje bobbelig worden.
__________________ Een lichte kist kan altijd zwaarder, een zware kist nooit meer lichter. Twister op plaatsen 1, 2 en 3 in de eindrangschikking van het NK F3k 2008 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
de envelop is vanmiddag keurig aangekomen met een mooi lapje koolstof erin. bedankt loet
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 april 2005 Locatie: Winterswijk
|
Lucky you Niels ! 'k moet nog zien of ze ons ook zo helpen
__________________ www.winterswijkseluchtvaartclub.nl F3B-Anfänger; MC24-Weatronic, Freestyler-3 & Cyril. |
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 april 2005 Locatie: Winterswijk
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
-
__________________ www.winterswijkseluchtvaartclub.nl F3B-Anfänger; MC24-Weatronic, Freestyler-3 & Cyril. | |||
| | |
| | #14 (permalink) |
|
ah nick krijgen we ook nog wel zo ver dat hij een keer F3K gaat vliegen mischien dat hij daarna dan eindelijk eens de 10min met de thermiek taak vol krijgt :P
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Nou de breuk is weer gerepareerd en de tantalus heeft dit weekend al weer lekker veel gevlogen. heb geen verschil gemerkt van de reparatie onder het vliegen dus dat is helemaal top. Loet, bedankt voor de koolstof!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |