![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Citaat:
Ik houd jullie op de hoogte.
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | ||
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Net even geprobeerd (klein stukje) en de mylar laat prima los. Dat valt dus mee. Morgen de werpstift inbouwen.
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Foto (moet nog wel een beetje afgewerkt worden): ![]() Eigenlijk ben ik best tevreden Werpstift inbouwen was nog even geen tijd voor. Misschien deze week.
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
ziet er goed uit toch? beter als bij mij.. hars lijkt me wel lang. dit weekend op de middag een crash gehad met de twister en die middag rond 4-5 uur opgelapt. s nachts in een koude auto liggen drogen en de volgende ochtend gewoon om 8 weer mee staan te vliegen. hars was gewoon uitgehard terwijl ze 24 uur opgeven. ook pookje waar wat kracht op komt staan was geen probleem. hou je qua inbouw ook rekening met bv de koek van de werpstift of komt ie er gewoon recht in? eventueel kun je nog wat roofings erbij doen net zoals raymond hier op het filmpje heeft: YouTube - Kanaal van resveldt vanaf 1.45 goed te zien
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Ach, de hars is nu gewoon uitgehard dus ik maak me er niet zo druk over. Het duurt gewoon wat langer. De roving van de Mimi ken ik. Ik denk wel dat ik zo iets toepas.
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Zondag heb ik de werpstift ingebouwd. Hij zit nu muurvast. Methode van Loet gebruikt. De vleugel heeft nu een linker- én rechte werpstift Iedereen bedankt voor de adviezen en materialen Binnenkort proef-gooien.
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG Laatst gewijzigd door Wubbe; 13 augustus 2009 om 11:36 | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2006 Locatie: Hurdegaryp Leeftijd: 47
| Nu nog een linker en rechter kielvlak en de kist is 2 handig.
__________________ www.europeantopplanes.nl |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Ik moet nog eens proberen of het kielvlak aan de verkeerde kant zo veel hoogte scheelt. Misschien eens de camera van Fotor op het kielvlak richten en dan links en rechts gooien. Lijkt me moeilijk om ook dat op te lossen. Of ik ga helemaal trendy: Rudderless.
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
(Alleen heb ik een 3-asser gekocht om ook met mijn linkerduim te leren sturen. )
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | ||
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Nou, da's niet eens zo'n gek idee. Ik heb nu helemaal geen stuur-gevoel in mijn linkerduim. Kwestie van trainen.
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Afgelopen week op de Wasserkuppe flink ge-DLG't (iets te weinig wind, dan kun je met een DLG nog prima uit de voeten), en die Duitsers maar aan de kant zitten kijken Maar... door een stomme fout van mij de Tantalus de grond in geslingerd (verkeerde model in zender ) en de vleugel gekraakt.Dat ga ik zelf repareren. Wordt vervolgd...
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2007 Locatie: Hilversum
|
[QUOTE=Wubbe;2125232]Maar... door een stomme fout van mij de Tantalus de grond in geslingerd (verkeerde model in zender ) en de vleugel gekraakt.QUOTE] doodzonde. Je zou een 2.4 Ghz zender met ModelMatch kunnen overwegen om herhaling te voorkomen. ModelMatch: Spektrum - The Leader in Spread Spectrum Technology Bas |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat bestaat dus al. Dit is de reden waarom ik nog steeds op 35 Mhz zit. De 2.4 Ghz technologie gaat steeds verder. Ik wacht nog even. Verder moet ik gewoon uitkijken voor ik een kist weg slinger. Het is gewoon een stomme fout
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |