| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: gent/Ieper Leeftijd: 25
|
hallo, ik ben al een tijdje samen met clubgenoot op zoek naar een leuk toestel puur voor de fun om uit depron te maken. iets wat niet veel te zien is, nieuw en niet alledaags. op rcgroups heb je veeeel varianten, nu dacht ik, waarom niet hier een draadje proberen te openen en zien wat het allemaal oplevert aan verzamelstukken voorbeelden zijn bv de starwars toestellen, ufo, draken,vliegende superman,heks, robot, smurf,... maar ook funfly modellen die "onbreekbaar zijn" ik heb zelfs al een paar vuile vliegende sokken gevonden... zolang het maar prettig bouwen is, geen performance of eisen eraan gewoon lolmodellen... hopelijk kan dit een leuk draadje worden... |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Hoi, op RCGroups weer eens een leuk modelletje gevonden. De MarioKart: ![]() ![]() Mario Kart Videootje: Geinig ding, zou leuk zijn om als winterproject te bouwen voor indoorseizoen 2010/2011. Eerst een grondcircuitje rijden en dan opstijgen voor een airrace Hier staat een uitgebreid topic op RCGroups, met de tekeningen, designs & meer video's,klik. Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
haha zeer leuk begin, had ik zelf nog niet gezien... op dortmund was er ook zo iets, die konden burn outs spinnen op de grond... de vliegende sokken meer info: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=368321 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 11 december 2008 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 14
|
Hmm ik heb nu een 3 cel 460 ampere lipo liggen en een 12 en 18 ampere regelaar liggen een goed ontvanger en een 24grams motortje maar nu is de vraag uit welk materiaal wordt die mariokart gebouwd?? ik wil denk ik de homer simpsons
|
| | |
| | #7 (permalink) |
|
haha reeds de plannen geprint, in de pauzes es snijden. hij wordt gemaakt uit 9mm epp de mario zelf is dacht ik 12 mm ik ga het volgende doen denk ik: de bodem of de cart uit 6+3mm depron de mario printen op stickerpapier(geen transparant maar witte) deze kleven op 2 laagjes 3mm depron. en tussen die 2 lagen een 6mm depron laag, maar deze wel uitgehold voor het gewicht... servokes 12amp esc 24grams motorke heb ik ook liggen. enkel voor lipo heb ik een probleem( heb enkel 360 en 500mah 2cell en geen 3) de wielen zijn ook uit epp gemaakt, daar zoek ik voor een andere oplossing naar... deze zijn maarliefst 10cm diameter! zo dus: 2x 3mm depron wit en 1x 5mm depron groen... mario moet ik dan even in kleur printen... Laatst gewijzigd door eclipse86; 16 juni 2010 om 20:01 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 16 december 2007 Locatie: Geel (lid M.A.C.H. herentals)
|
ik denk dat je best profiel creeert in de kart.... ik heb op de modelbeurs ook een vliegend schaap gezien. dit was leuker dan de kart
__________________ briljant, cirrus, sissi, cumulus, highlight, turbo, cobra 17, dizzy bird, piper cub, lear jet, sudan, mimitje, graupner junior, etc |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
ik ben bezig met een clublid om er 2 te maken, met een tuning optie(later meer) moest deze goed vliegen dan bouw ik er zeker nog een maar groter( heb nog een 90grams motorke liggen met 40amp esc en 2200mah lipo's... cart eum 3x?? zo groot? kunnen we hem tussen de echte carts zetten en de rest vorbijsteken(gewoon erover vliegen) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer
|
De vliegende heks gemaakt van depron is leuk. Ga daarvoor naar www.vth.de: foamie, en klik links downloads aan en zoek naar die kleine hexe. (gratis tekening). m.v.g. Erik |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26
|
hier staat een bouw video van de derpon surfer die ook op rc groups staat YouTube - Mini Surfero RC grtz lip
__________________ Wat niet weet wat niet deert ik lees en ik leer |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2005 Locatie: Etten-Leur
|
Tijdje terug ook een skycart gebouwd ![]() Al wel een keertje op een veldje rondgecrost, maar omdat het begon te regenen mee gestopt. Nu effe wachten tot het wat beter weer is. Wielen heb ik trouwens gemaakt van twee schijfjes 3 mm depron. Daar om heen zit een onderlaag wat gebruikt wordt voor laminaat. Is ook rond de 3mm dik en echt superlicht. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |