![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2010
|
Ik kreeg een uurtje geleden van Hobbyking een mailtje met deze 12 uur's superdeal. Van US$ 50 voor US$ 38: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Mini F-35 KT Fighter Jet Kit w/ Motor & ESC Wellicht interessant voor iemand! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2005 Locatie: Hilversum area Leeftijd: 45
|
HK-T500 CCPM 3D EP 500 size Heli Kit (T-rex 500) Can you believe it? Just $34.95 for a 500 size heli kit? This insane price will only last for 12hrs. So get in fast! A full 3D 500 Heli with Align T-rex designed performance and now at the worlds cheapest price! Now just $34.95! HobbyKing Online R/C Hobby Store : HK-T500 CCPM 3D EP 500 size Helicopter Kit (Align Trex 500)
__________________ Skywalker/ Mini Skywalker/ FF9/ FF7/ Robbe arrow Trainer/ Mini-z (monster/overland/boat/F1)/ Picooz/ Reefskimmer/ HM4-3b / HM5G6 |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 augustus 2008
| Citaat:
Zeker, maar door die fijne inklaringskosten van 12euro50 wordt het toch wel een duur ding... (zoals met alle vliegtuigen van HKHongkong, jammergenoeg is het aanbod van HKDE veel beperkter...) (ik heb deze al eens besteld, en hij vliegt heel fijn, (maar voor indoor in mijn ogen ongeschikt, gaat ie veel te snel voor) wel heb ik er een werkend rudder opgezet, om hem sneller de hoek om te kunnen cranken) | |
| |
| | #4 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| f-35, jet, mini |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |