![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Zondag 24-10 word door de ARMC de 1e indoormeeting in Apeldoorn georganiseerd! Van 14:00-17:00, 10€ pp (toeschouwers gratis) Sporthal Welgelegen. Morellenlaan 47 7322 JS Apeldoorn Lekker vrijvliegen met alles, vliegtuigen max 350g, heli's tot max 500g. Als het een succes is word het vaker gedaan, dus kom met z'n allen. Graag opgeven bij mij, in dit topic, via pb of e-mail nandoteriele (at) hotmail.com Vol is Vol, max 20 deelnemers.
__________________ - |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Jo! En Harold gaat denk ik ook mee.
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2008 Locatie: hengelo Leeftijd: 18
|
hoi, Is dit het enige of komen er nog meer indoormeetings in apeldoorn, ik ben dan namenlijk op vakantie's Veel plezier zondag! Justus p.s. Nando, you've got mail.
__________________ Multiplex Parkmaster, Windrider FOx, SUltimate, Clik en een Swift II ! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2010 Locatie: Ugchelen (net naast Apeldoorn) Leeftijd: 14
|
Ik kom straks ook even kijken. Mijn vliegtuigje is niet af, dus die gaat niet mee
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Zo, dat was volgens mij een erg geslaagde meeting. Genoeg mensen, en er werd veelgevlogen. (ook behoorlijk wat midairs) Het is een behoorlijk hoge zaal, hoger dan normaal, ik gok dat het wel 9-10m hoog kan zijn. En redelijk obstakel vrij. Dit gaan we zeker nog een keer doen, hopelijk dit jaar nog, maar de feestdagen vallen wat ongelukkig op de weekenden. Eens zien wat er vrij is.
__________________ - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| indoor, indoor meeting, meeting, shocky |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |